Amber Energia: W 2012 r. 0,8 TWh rocznego zużycia i 10 tys. klientów

data dodania: 2012-03-05 10:47:28
źródło: Rynek Infrastruktury
Firma Amber Energia oferując atrakcyjne taryfy energii elektrycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) zdobyła w 2011 roku ponad 20% rynku TPA (Third Party Access – zasada dostępu strony trzeciej do sieci dla zmieniających sprzedawcę energii elektrycznej). Na 2012 rok Amber Energia planuje ponad dwukrotny wzrost liczby klientów.

- Do końca roku 2012 Amber Energia planuje zbudować portfel klientów o wolumenie 0,8 TWh rocznego zużycia oraz zwiększenie bazy Klientów do 10 000. W 2013 planujemy rozszerzyć ofertę produktową o taryfy energii elektrycznej dla gospodarstw domowych – mówi prezes Amber Energia, Przemysław Pięta. Amber Energia dostarcza klientom elastyczne produkty w atrakcyjnych cenach, przy zachowaniu standardów obsługi na najwyższym poziomie. Firma, już w 2011, jako pierwsza w Polsce, zaproponowała gwarancję stałej ceny energii elektrycznej nawet do 2014 roku, niezależnie od podwyżek cen na rynku. - Kierujemy nasze produkty wyłącznie do małych i średnich przedsiębiorstw w całej Polsce. Aktualnie nasz portfel Klientów to około 0,4 TWh rocznego zużycia, co w przeliczeniu na liczbę Klientów stanowi około 4 000 małych i średnich firm – dodaje Pięta.


Amber Energia działa w strategicznym partnerstwie z firmą RWE Polska SA. Szczegóły innowacyjnego na skalę europejską modelu biznesowego objęte są klauzulą poufności pomiędzy spółkami. W ramach tego modelu Amber Energia odpowiedzialna jest za marketing, budowanie i zarządzanie siecią sprzedaży, pozyskiwanie klientów, jak i obsługę posprzedażową. Wszystkie produkty sprzedawane są w modelu co-brandowym, zarówno pod marką Amber Energia jak i RWE (podobnie jak np. RedBull i Play).


Filozofia działania Amber Energia różni się od tradycyjnych firm energetycznych. Amber Energia powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które dotychczas były traktowane przez tradycyjne firmy energetyczne nieadekwatnie do ich potrzeb. Swoim klientom spółka gwarantuje jasne zasady współpracy i stwarza możliwość precyzyjnego planowania kosztów energii w budżecie przedsiębiorstwa. W rezultacie działań na rzecz optymalizacji wydatków i zmniejszania kosztów odbioru energii elektrycznej dla polskich przedsiębiorców, co piąta firma w Polsce, która zmieniła sprzedawcę energii, zrobiła to z Amber Energia.

 


Komentarze (0)

Brak dodanych komentarzy.

dodaj komentarz

Proszę zapoznać się z regulaminem