5 ofert w przetargu na S61 Śniadowo – Łomża - Rynek Infrastruktury: Porty, Stocznie, Lotnisko, Porty lotnicze, Autostrada, Obwodnica, Energetyka, Ciepłownictwo, Linie kolejowe, PKP PLK, Telekomunikacja, Operatorzy
Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Podlaskie

5 ofert w przetargu na S61 Śniadowo – Łomża

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfarstruktury.pl 10.08.2017

PARTNER DZIAŁU


 

5 ofert w przetargu na S61 Śniadowo – Łomża
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Podlaskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Białostocki oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad otworzył oferty w przetargu na budowę fragmentu drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn. Mowa o odcinku liczącym prawie 17 km. Najtańszą propozycję przedstawiła firma Polaqua.
Inwestycja przewiduje budowę drogi S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn na odcinku od węzła Śniadowo (z węzłem) do węzła Łomża Południe (bez węzła). Jego długość to 16,999 km. Zamawiający przewidywał przeznaczyć na realizację tego zadania 491,401 mln zł.

W przetargu swoje propozycje złożyły firmy Budimex (391,138 mln zł) i Polaqua (380,339 mln zł) oraz konsorcja Rubau i Contrucciones Rubau (433,401 mln zł), Strabag i Strabag Infrastruktura Południe (405,794 mln zł), a także Porr i Unibep (413,615 mln zł).

Pozostałe aspekty, które potencjalni wykonawcy podawali w swoich ofertach, były jednakowe dla wszystkich propozycji. Były to właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni, równość podłużna nawierzchni, personel wykonawcy termin realizacji kontraktu oraz zagospodarowanie gruntu rodzimego.

Zadaniem wykonawcy będzie projekt infrastruktury, otrzymanie niezbędnych pozwoleń na budowę, budowa trasy oraz uzyskanie zezwoleń na użytkowanie. Kryteria, które przy ocenie ofert będzie brał pod uwagę białostocki oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad to cena (60%), termin realizacji kontraktu (12%), personel wykonawcy (6%), właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni (9%), równość podłużna nawierzchni (8%) i zagospodarowanie gruntu rodzimego (5%).

Wyświetl większą mapę

Firma, która wygra przetarg, zrealizuje zadnie w ciągu 31 miesięcy od dnia podpisania kontraktu. Według planów nową trasą pojedziemy w październiku 2021 roku. Trasa w całości pobiegnie po nowym śladzie. Dodatkowo, 8 sierpnia br. GDDKiA otworzyła oferty na budowę innego odcinka tej drogi, który rozpoczyna się w miejscowości Podborze, a kończy w Śniadowie, łącząc się z wcześniej opisanym fragmentem S61.

W ogólności inwestycja dotycząca budowy S61 z Ostrowi Mazowieckiej do Szczuczyna leży w ciągu trasy Via Baltica, która jest fragmentem międzynarodowej drogi E67. Ta europejska trasa biegnie z Polski przez Litwę i Łotwę do Estonii.



VII Kongres Kolejowy
 

Okrągły Stół Energetyczny organizowany jest od 2016 roku jako wspólna inicjatywa Ministra Energii Krzysztofa Tchórzewskiego oraz Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Do tej pory w centrum obrad znalazły się kwestie oczekiwań Unii Europejskiej w zakresie polityki ochrony klimatu oraz krajowe zasoby surowców, które wpływają m.in. na poziom bezpieczeństwa energetycznego, a także temat potrzeb inwestycyjnych w zakresie infrastruktury przesyłowej i mocy wytwórczych. W debatach Okrągłego Stołu udział biorą członkowie rządu, szefowie największych koncernów energetycznych, wpływowi eksperci i naukowcy. Spotkanie co roku gromadzi około 300 gości. Dziś mamy zaszczyt pracować nad trzecią już edycją OSE, która odbędzie się 27 czerwca 2018r. Zapraszamy do sprawdzenia programu i rejestracji na stronie www.okraglystolenergetyczny.pl

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS