Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Podkarpackie

75 km Via Carpatia do granicy w Barwinku – krok do przodu

| inf. pras. źródło: GDDKiA Rzeszów 21.04.2017

 

 

75 km Via Carpatia do granicy w Barwinku – krok do przodu
fot. Piotr Gibowicz

 

Ruszył przetarg na wykonanie koncepcji programowej dla 75-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 między węzłem Babica a granica państwa w Barwinku. Postępowanie jest prowadzone w formule jednoetapowej. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad czeka na oferty do 31 maja.
Przetarg obejmuje wykonanie koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym budowy drogi ekspresowej S19 na odcinku węzeł Babica – Barwinek (gr. państwa) wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania:
– zadanie 1: węzeł Babica (bez węzła) - węzeł Domaradz (z węzłem), dł. ok. 23,45 km,
– zadanie 2: węzeł Domaradz (bez węzła) – węzeł Miejsce Piastowe (z węzłem) dł. ok. 22,70 km,
– zadanie 3: węzeł Miejsce Piastowe (bez węzła) – węzeł Dukla (z węzłem) dł. ok. 10,40 km,
– zadanie 4: węzeł Dukla (bez węzła) – Barwinek (granica państwa) dł. ok. 18,335 km.

Jak informuje GDDKiA, wykonawca będzie mógł złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, jednak ostatecznie będzie mógł realizować maksymalnie 2 spośród nich. Oznacza to, że w przypadku, gdy jeden wykonawca złoży oferty dla większej liczby zadań niż dwa i spełnią one wszystkie postawione w specyfikacji warunki oraz otrzymają największą liczbę punktów (sumę) z kryteriów przyjętych do oceny danego zadania, wykonawcy zostaną udzielone zamówienia na dwa pierwsze zadania (na których złożył najkorzystniejszą ofertę) zgodnie z kolejnością numeracji zadań (zadania numerowane są od 1 do 4) – wyjaśniono w komunikacie.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, stosowane będą kryteria: cena - 60 pkt i kryteria pozacenowe - 40 pkt. Te ostatnie są zróżnicowane w zależności od zadania. Dla zadania 1 są to: termin realizacji, doświadczenie głównego projektanta drogowego, doświadczenie głównego projektanta mostowego, doświadczenie projektanta tunelu. Dla pozostałych zadań będą to: termin realizacji, doświadczenie głównego projektanta drogowego i doświadczenie głównego projektanta mostowego.

Zróżnicowano też terminy wykonania dokumentacji projektowej stadium koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym: dla zadania 1 ma to być nie dłużej niż 29 miesięcy od dnia podpisania umowy, dla zadania 2 – 25 miesięcy od podpisania umowy, dla zadania 3 – 22 miesięcy od dnia podpisania umowy, natomiast dla zadania 4 – 25 miesięcy od podpisania umowy.

Zakres Koncepcji Programowej

W ramach zamówienia wykonawca przygotuje koncepcję programową, w tym m.in. analizę i prognozę ruchu, wariantowe rozwiązania techniczne planowanej drogi wraz z obiektami inżynierskimi, dokumentację bezpieczeństwa tunelu (dla zadania 1), plan działań ratowniczych dla stadium koncepcji programowej, opracowania ekonomiczno-finansowe, analizę zagrożenia powodziowego, organizację i bezpieczeństwo ruchu oraz analizę wielokryterialną.

Wykona także kompleksowe rozpoznanie geologiczne w tym m.in. opracuje opinię geotechniczną, dokumentację hydrogeologiczną, dokumentacje geologiczno-inżynierską, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz będzie prowadził monitoring występujących na tym odcinku osuwisk i monitoring hydrogeologiczny (dla zadania 1).

 
źródło: GDDKiA

Koncepcja programowa doprecyzuje założenia projektowe i przedstawi wariantowe rozwiązania obiektów drogowych i inżynierskich. Celem jej będzie umożliwienie podjęcia decyzji dotyczących preferencji GDDKiA dla etapu projektu budowlanego odnośnie docelowych rozwiązań projektowych i technologii realizacji, uściśli również zakres rzeczowy i finansowy inwestycji.

Inwestycja przewidziana jest do realizacji w systemie projektuj i buduj.

Przebieg odcinka S19

W ramach projektowanego odcinka przewiduje się wykonanie obiektów inżynierskich w tym 3 tuneli o łącznej długości ok. 4,65 km (w zakresie zadania 1), 42 estakad o łącznej długości ok. 15,7 km, wiaduktów oraz przejść dla zwierząt. Droga będzie posiadać przekrój poprzeczny dwujezdniowy, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku.

Przebieg S19 będzie zgodny z przebiegiem wariantu, dla którego w listopadzie 2015 roku wydana została decyzja środowiskowa (decyzja stała się ostateczna 4 listopada 2016 r.). Zakres planowanego zamówienia obejmuje kompleksowo całą inwestycję w tym: drogę główną, drogi poprzeczne, węzły, MOP-y, obwody utrzymania, wiadukty, tunele, estakady, przepusty, przejścia dla zwierząt, usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, wyposażenie techniczne drogi i tunelu oraz inne obiekty inżynierskie, urządzenia ochrony środowiska, infrastrukturę techniczną związaną i niezwiązaną z drogą, a także wszystkie inne obiekty niezbędne dla zapewnienia właściwej realizacji i eksploatacji przedmiotowej inwestycji.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 



ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS