GDDKiA odrzuca 4 z ofert na odcinek S3 Legnica – Lubawka - Rynek Infrastruktury: Porty, Stocznie, Lotnisko, Porty lotnicze, Autostrada, Obwodnica, Energetyka, Ciepłownictwo, Linie kolejowe, PKP PLK, Telekomunikacja, Operatorzy
Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Dolnośląskie

GDDKiA odrzuca 4 z ofert na odcinek S3 Legnica – Lubawka

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfrastruktury.pl 10.03.2018

PARTNER DZIAŁU


 

GDDKiA odrzuca 4 z ofert na odcinek S3 Legnica – Lubawka
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Dolnośląskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Dolnośląski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad odrzuciła czterech z dwunastu ofert w przetargu na budowę odcinka drogi ekspresowej S3 Legnica – Lubawka od węzła Bolków do węzła Kamienna Góra Północ. Propozycje potencjalnych wykonawców dotyczące tego fragmentu ekspresówki poznaliśmy pod koniec listopada 2017 roku.
W przetargu wystartowały firmy: Astaldi (1,056 mld zł), Stecol Corporation (1,227 mld zł), Dogus Insaat ve Ticaret (1,377 mld zł) oraz Societa Italiana per Condotte D’Acqua (1,123 mld zł), a także konsorcja: Toto i Cooperativa Muratori & Cementisti CMC di Ravenna Societa Cooperativa (1,155 mld zł), PeBeKa, Kobylarnia i PBDiM (1,596 mld zł), Ids-Bud, Interbudmontazh i Mosty-Łódź (1,758 ,mld zł), Porr i Porr Bau GmbH (1,536 mld zł), Polaqua i Mostostal Pomorze (1,607 mld zł), Strabag Infrastruktura Południe i Strabag (1,715 mld zł), Salini Impregilo i Salini Polska (1,227 mld zł) oraz Metrostav Polska i Metrostav (1,592 mld zł). Dodatkowo wszyscy oferenci zaproponowali jednakowy czas realizacji równy 47 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym do okresu robót budowalnych nie wlicza się okresów zimowych.

Teraz wrocławski oddział GDDKiA powiadomił o odrzuceniu ofert złożonych przez konsorcja Strabag Infrastruktura Południe i Strabag, Ids-Bud, Interbudmontazh i Mosty-Łódź, Polaqua i Mostostal Pomorze oraz firmy Societa Italiana per Condotte D’Acqua.

Propozycje zostały odrzucone z uwagi na nieprzedłużenie przez potencjalnych wykonawców przedłużenia terminu związania ofertą do 15 kwietnia br. Wcześniej ten okres upływał 26 lutego br., a wymienieni oferenci do tego terminu nie odpowiedzieli na wniosek zamawiającego o jego przedłużenie.

Oznacza to, że podczas oceny zamawiający będzie brał pod uwagę ośmiu oferentów. Ich propozycje będą sprawdzane zgodnie z poniższymi kryteriami: cena (60%), właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni (9%), równość podłużną nawierzchni (8%), personel wykonawcy (15%), termin realizacji kontraktu (3%) oraz zagospodarowanie gruntu rodzimego (5%).

Postepowanie zostało ogłoszone 31 maja 2017 roku. Zadanie obejmuje zarówno projekt i budowę tej trasy. Ma ona ostatecznie mieć 16,061 km. Przedsięwzięcie było szacowane na tak wysoką kwotę m.in. z uwagi na to, że w ciągu drogi leżeć będzie tunel drogowy o długości ok. 2,3 km.
 
Inwestora planował przeznaczyć na budowę tego odcinka 2,139 mld zł. Jednak propozycje firm okazały się znacznie niższe od tej kwoty. Najtańsza, złożona przez włoską firmę Astaldi, propozycja stanowi 49,44% budżetu.



VII Kongres Kolejowy
 

Okrągły Stół Energetyczny organizowany jest od 2016 roku jako wspólna inicjatywa Ministra Energii Krzysztofa Tchórzewskiego oraz Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Do tej pory w centrum obrad znalazły się kwestie oczekiwań Unii Europejskiej w zakresie polityki ochrony klimatu oraz krajowe zasoby surowców, które wpływają m.in. na poziom bezpieczeństwa energetycznego, a także temat potrzeb inwestycyjnych w zakresie infrastruktury przesyłowej i mocy wytwórczych. W debatach Okrągłego Stołu udział biorą członkowie rządu, szefowie największych koncernów energetycznych, wpływowi eksperci i naukowcy. Spotkanie co roku gromadzi około 300 gości. Dziś mamy zaszczyt pracować nad trzecią już edycją OSE, która odbędzie się 27 czerwca 2018r. Zapraszamy do sprawdzenia programu i rejestracji na stronie www.okraglystolenergetyczny.pl

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS