Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Polska

GDDKiA szykuje się do podpisania umowy na dokończenie obwodnicy Marek

| ep. źródło: RI 09.10.2019

 

GDDKiA szykuje się do podpisania umowy na dokończenie obwodnicy Marek
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Żaden z wykonawców nie zdecydował się na złożenie odwołania od rozstrzygnięcia przetargu na dokończenie części obwodnicy Marek w ciągu S8. To przybliża wejście nowego wykonawcy na niedokończoną, choć użytkowaną trasę.
Mowa o przetargu na kontynuację prac na odcinku S8 pomiędzy węzłami Marki i Kobyłka. W maju 2018 roku na tym odcinku doszło do zerwania umowy z konsorcjum na czele z Salini Polska. Pod koniec września warszawska GDDKiA wskazała wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę na dokończenie robót. Złożył ją Strabag, który wycenił na trochę ponad 163 mln zł. Minął już termin na składanie odwołań od rozstrzygnięcia. Nie wpłynęło żadne.

– Trwa kontrola uprzednia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli nie będzie zastrzeżeń do dokumentacji niezwłocznie podpiszemy umowę z wykonawcą – poinformowała Małgorzata Tarnowska, rzecznik prasowa GDDKiA Oddział w Warszawie. Zadaniem wykonawcy będzie dokończenie węzła Kobyłka (chodzi o łącznice, drogi dojazdowe i najazdy na obiekt), węzła Marki (zjazd z obwodnicy w Markach) oraz węzła Zielonka (drogi dojazdowe do węzła).

Trzeba także wykonać najazdy na wiadukt w ciągu ul. Dworkowej, kładkę w rejonie ul. Letniskowej, drogi dojazdowe i pasy technologiczne wzdłuż S8, a także chodniki i ścieżki rowerowe. Wśród pozostałych do wykonania prac są jeszcze: Obwód Utrzymania Drogi, nasadzenia zieleni, prace porządkowe, roboty elektroenergetyczne, teletechniczne oraz sanitarne.

Na wykonanie tych prac przewidziano 10 miesięcy, ale biorąc pod uwagę okres zimowy, prace powinny się zakończyć wiosną 2021 roku.

Odcinek, który wymaga dokończenia liczy 8 km. Do ruchu został udostępniony w grudniu 2017 roku.

Drugi odcinek składający się na obwodnicę Marek – od węzła Kobyłka do Radzymina – budowała firma Astaldi. Ten fragment liczący 7,14 km jest ukończony.


Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5