Wysokie ceny w przetargu na projekt S19 Lubartów – granica województwa - Rynek Infrastruktury: Porty, Stocznie, Lotnisko, Porty lotnicze, Autostrada, Obwodnica, Energetyka, Ciepłownictwo, Linie kolejowe, PKP PLK, Telekomunikacja, Operatorzy
Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Lubelskie

Wysokie ceny w przetargu na projekt S19 Lubartów – granica województwa

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfrastruktury.pl 12.08.2017

PARTNER DZIAŁU


 

Wysokie ceny w przetargu na projekt S19 Lubartów – granica województwa
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Lubelskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otworzyła oferty w przetargu na dokumentację projektową dla budowy fragmentu drogi ekspresowej S19 Białystok – Lubartów. Mowa o odcinku granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – węzeł Lubartów Północ (bez węzła). Trasa została podzielona na trzy odcinki, a jej łączna długość to ponad 81 km.
Postępowanie przewiduje opracowanie dokumentacji projektowej dla trzech zadań dotyczących S19, z których każde obejmuje po dwa odcinki. Pierwsze to droga licząca 17,289 km, czyli S19 granica województwa lubelskiego – węzeł Międzyrzec Podlaski Północ (10,656 km) i drugi etap obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego (6,633 km). Drugie zadanie dotyczy drogi o długość 40,469 km i dotyczy odcinków S19 koniec obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego – węzeł Radzyń Podlaski Północ (22,192 km) oraz Radzyń Podlaskie – początek obwodnicy Kock (18,277 km). Ostatnie zadanie przewiduje prace nad trasą liczącą 23,614 km, czyli drugi etap obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej (7,874 km), a także koniec obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej – węzeł Lubartów Północ (15,740 km).

Wyświetl większą mapę

Każda z trzech części ma inny budżet. GDDKiA przeznaczyła na koncepcje programowe dla tych odcinków kolejno 2,672 mln zł, 5,574 mln zł oraz 3,420 mln zł.

Do zamawiającego zgłosiło się dziewięciu oferentów. Były to firmy Transprojekt Warszawa (zadanie 1: 2,988 mln zł, zadanie 2: 5,936 mln zł, zadanie 3: 3,518 mln zł), TPF (zadanie 1: 4,999 mln zł, zadanie 2: 12,274 mln zł, zadanie 3: 6,930 mln zł), Mosty Katowice (zadanie 1: 3,431 mln zł, zadanie 2: 7,129 mln zł, zadanie 3: 3,817 mln zł), Lafrentz Polska (zadanie 1: 3,739 mln zł), Transprojekt Gdański (zadanie 1: 2,988 mln zł, zadanie 2: 5,104 mln zł, zadanie 3: 3,357 mln zł), JPL Project (zadanie 2; 10,314 mln zł) oraz Drogprojekt (zadanie 1: 7,540 mln zł), a także konsorcja MP-Mosty, MPRB i MP (zadanie 2: 13,094 mln zł, zadanie 3: 9,692 mln zł) oraz S.T.I. Polska, PPprojekt i S.Te.P.s.r.l. (zadanie 2: 4,968 mln zł).

Jak wynika z zestawienia w przypadku części pierwszej żadna z firm nie złożyła oferty, która mieściła się z w przewidywanym budżecie. Jeśli chodzi o część drugą oraz trzecia to w kwocie, którą na przedsięwzięcie chciał przeznaczyć inwestor, mieści się jedynie oferta firmy Transprojekt Gdański. Przy ocenie ofert GDDKiA będzie brała pod uwagę cenę (60%), doświadczenie personelu (30%) oraz aspekty społeczne (10%). Po podpisaniu umowy wykonawca będzie miał 35 miesięcy na relizację zadania.



VII Kongres Kolejowy
 

Okrągły Stół Energetyczny organizowany jest od 2016 roku jako wspólna inicjatywa Ministra Energii Krzysztofa Tchórzewskiego oraz Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Do tej pory w centrum obrad znalazły się kwestie oczekiwań Unii Europejskiej w zakresie polityki ochrony klimatu oraz krajowe zasoby surowców, które wpływają m.in. na poziom bezpieczeństwa energetycznego, a także temat potrzeb inwestycyjnych w zakresie infrastruktury przesyłowej i mocy wytwórczych. W debatach Okrągłego Stołu udział biorą członkowie rządu, szefowie największych koncernów energetycznych, wpływowi eksperci i naukowcy. Spotkanie co roku gromadzi około 300 gości. Dziś mamy zaszczyt pracować nad trzecią już edycją OSE, która odbędzie się 27 czerwca 2018r. Zapraszamy do sprawdzenia programu i rejestracji na stronie www.okraglystolenergetyczny.pl

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS