Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Warmińsko-mazurskie

Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfrastruktury.pl 11.10.2015

PARTNER DZIAŁU


 

Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek
fot. GDDKiA
Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek
Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek
Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek
Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek
Warmińsko-Mazurskie: Budowa S7 Miłomłyn - Olsztynek

Więcej z regionu:

Warmińsko-mazurskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Roboty na trasie S7 na odcinku od Miłomłyna do Olsztynka rozpoczęły się w listopadzie ubiegłego roku. Na tym fragmencie o długości ok. 40 km ma zostać ukończony w 2017 roku. Budowa jest podzielona na cztery odcinki. Łączna wartość inwestycji opiewa na 2,298 mld zł.
Największy postęp widać na odcinku A, którego budowa rozpoczęła się w listopadzie ubiegłego roku a ma zakończyć się w kwietniu 2017 roku. Jest on trzeci co do długości i docelowo ma liczyć 9,2 km. Będzie prowadził z Miłomłyna do Ostródy Północ. Jego wykonawcą jest konsorcjum firm Budimex i Ferrovial Agroman. Jego wartość to ok. 292,3 mln zł. Zaawansowanie prac w tym miejscu wynosi ok. 40%. Wykonane są już prace bitumiczne na niektórych fragmentach drogi głównej, kontynuowane są roboty na obiektach inżynierskich.


Prace na innych odcinkach rozpoczęły się wiosną tego roku. Obecnie wykonywane są tam prace ziemne oraz wzmocnienia gruntów. Zaawansowanie na fragmentach B, C1 i C2 szacuje się na ok. 10%. Najdłuższy z nich, odcinek B z Ostródy Północ do Ostródy Południe wraz z obwodnicą Ostródy w ciągu DK-16, ma ok. 18,4 km. Zajmuje się nim ten sam wykonawca co w przypadku odcinka A. Wraz, ze zwiększeniem liczby kilometrów, zwiększa się koszt inwestycji sam fragment B kosztuje ok. 1,328 mld zł. Stanowi to 57,35%.

Ostatnie dwie części S7 w tej inwestycji to odcinki Ostróda Południe - Rychnowo i Rychnowo- Olsztynek. Ich długość to odpowiednio 8,8 km oraz 11,3 km. Ich budowa będzie kosztować łącznie 687,7 mln zł. Pierwszym z nich zajmuje się firma Strabag Infrastruktura Południe, a drugim Strabag.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS