Partnerzy serwisu:

20 tysięcy użytkowników CEMEX Go w 18 krajach w ciągu pierwszego roku

inf. pras. 08.11.2018

20 tysięcy użytkowników CEMEX Go w 18 krajach w ciągu pierwszego roku
fot. mat. pras.
Firma CEMEX świętuje pierwszą rocznicę działania platformy cyfrowej CEMEX Go, tym samym zmieniając sposób obsługi ponad 20 tysięcy klientów w 18 krajach i wprowadzając transformację cyfrową w globalnym przemyśle materiałów budowlanych.
Dwadzieścia tysięcy klientów stanowi około 60 procent wszystkich stałych klientów firmy CEMEX na świecie. Obecnie klienci ci składają około jednej trzeciej swoich zamówień - czyli około 20 procent globalnej sprzedaży firmy CEMEX - za pośrednictwem platformy.

Platforma cyfrowa umożliwia CEMEX nie tylko lepszą obsługę klientów, ale także przekłada się na istotne zwiększenie efektywności transakcji biznesowych. Ponadto przewiduje się, że CEMEX Go wygeneruje bogatą w dane analizę, która pozwoli lepiej przewidywać potrzeby klientów i skupić się na najcenniejszych dla nich rozwiązaniach.

– CEMEX Go kontynuuje wyznaczanie standardów zapewniających najwyższą jakość obsługi klienta w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy dumni z tego, że osiągnęliśmy kamień milowy, czyli 20 000 zadowolonych klientów korzystających z platformy CEMEX Go rok po jej uruchomieniu – powiedział Fernando A. González, Prezes CEMEX. – Dzięki sukcesowi CEMEX Go w pierwszym roku funkcjonowania, możemy generować większą wartość dla naszej firmy, oferując innowacyjną platformę handlu cyfrowego innym podmiotom działającym w branży z całego świata.

Od dzisiaj NEORIS we współpracy z IBM komercjalizuje platformę dla firm handlujących ciężkimi materiałami budowlanymi na całym świecie. Proces oparty jest o bogate doświadczenie NEORIS i IBM, które to pomagają CEMEX w przekształcaniu cyfrowych procesów i technologii, skalując platformę w różnych krajach i wśród różnych produktów. Dzięki współpracy w ramach przedsięwzięcia, NEORIS i IBM wykorzystają światowej klasy możliwości otwartego oprogramowania w chmurze, aby przyspieszyć globalną komercjalizację, implementację i ciągłą ewolucję platformy.

CEMEX Go oferuje w pełni cyfrowy pakiet usług, który umożliwia klientom wykonywanie większej ilości zadań w krótszym czasie, poprzez uproszczenie i usprawnienie transakcji i interakcji firm z CEMEX, zmniejszenie obciążenia administracyjnego klientów, co daje im więcej czasu na skoncentrowanie się na bardziej strategicznych sprawach biznesowych. Dzięki tej zintegrowanej platformie, klienci mogą wchodzić w interakcję z CEMEX w dowolnym miejscu i czasie za pomocą wielu urządzeń.

CEMEX Go obejmuje pełną ścieżkę zakupową klienta. Dzięki CEMEX Go, klienci mogą składać i dostosowywać zamówienia, przeglądać historię transakcji, śledzić dostawy za pośrednictwem GPS w czasie rzeczywistym, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swoich zamówień oraz otrzymywać faktury i inne dokumenty handlowe. Klienci korzystają z pełnej obsługi poserwisowej, dostępności i przejrzystości wszystkich informacji, których potrzebują, aby lepiej zarządzać swoim biznesem, robiąc w kilka minut to, co wcześniej zajmowało im kilka godzin.

CEMEX przechodzi cyfrową transformację przy wsparciu IBM i NEORIS, wykorzystując fachową wiedzę obu firm oraz innowacje i najnowocześniejsze technologie informacyjne, aby dostarczać przełomowe rozwiązania zapewniające najwyższą jakość obsługi klienta.

CEMEX Go to projekt firmy CEMEX z zakresu badań i rozwoju, innowacji i rozwoju działalności gospodarczej, będący częścią globalnej sieci współpracy w zakresie badań i rozwoju, kierowanej przez centra badawcze CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
CEMEX Polska
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony