A1 w łódzkim ma już wszystkie zezwolenia

fot. GDDKiA
Nie ma już żadnych ograniczeń związanych z prowadzeniem robót na powstającej autostradzie A1 w województwie łódzkim. Wojewoda łódzki wydał ostatni zamienny ZRID dla odcinka między Piotrkowem i Kamieńskiem.
Wydane zezwolenie umożliwia budowę drogi z uwzględnieniem wszystkich zmian zawartych w zoptymalizowanym projekcie.
Odcinek Piotrków Trybunalski – Kamieńsk liczy 24 km długości. Jest najdłuższym spośród budowanych A1 w województwie łódzkim. Jego wykonawcą jest Mirbud.
Kontrakt na ten odcinek został zawarty w kwietniu 2019 roku i miał wartość 868 mln zł.
W ramach tego zadania powstaje dwujezdniowa droga z trzema pasami ruchu w każdym kierunku. Wykonawca ma do wybudowania 72 obiekty inżynierskie, w tym 16 wiaduktów autostradowych, 3 mosty autostradowe i kładka dla pieszych.
Częścią tego kontraktu jest również węzeł Kamieńsk na przecięciu z DW-484 oraz 3 miejsca obsługi podróżnych: trzy MOP-y: w Siomkach, Woli Krzysztoporskiej i Danielowie.
Droga będzie miała nawierzchnię z betonu cementowego.
Obecnie zaawansowanie prac na tym kontrakcie zbliża się do 20 proc.
Umowa na ten odcinek jest ostatnią spośród zawartych na budowę A1 w województwie łódzkim. Na całą blisko 64-kilometrową część autostrady przypadającej na ten region składają się w sumie 4 odcinki. Są to: Tuszyn – Bełchatów, Bełchatów – Kamieńsk, Kamieńsk – Radomsko i Radomsko – granica województwa łódzkiego/śląskiego. Ostatni będący w budowie odcinek znajduje się na terenie województwa śląskiego.
Odcinek Piotrków Trybunalski – Kamieńsk liczy 24 km długości. Jest najdłuższym spośród budowanych A1 w województwie łódzkim. Jego wykonawcą jest Mirbud.
Kontrakt na ten odcinek został zawarty w kwietniu 2019 roku i miał wartość 868 mln zł.
W ramach tego zadania powstaje dwujezdniowa droga z trzema pasami ruchu w każdym kierunku. Wykonawca ma do wybudowania 72 obiekty inżynierskie, w tym 16 wiaduktów autostradowych, 3 mosty autostradowe i kładka dla pieszych.
Częścią tego kontraktu jest również węzeł Kamieńsk na przecięciu z DW-484 oraz 3 miejsca obsługi podróżnych: trzy MOP-y: w Siomkach, Woli Krzysztoporskiej i Danielowie.
Droga będzie miała nawierzchnię z betonu cementowego.
Obecnie zaawansowanie prac na tym kontrakcie zbliża się do 20 proc.
Umowa na ten odcinek jest ostatnią spośród zawartych na budowę A1 w województwie łódzkim. Na całą blisko 64-kilometrową część autostrady przypadającej na ten region składają się w sumie 4 odcinki. Są to: Tuszyn – Bełchatów, Bełchatów – Kamieńsk, Kamieńsk – Radomsko i Radomsko – granica województwa łódzkiego/śląskiego. Ostatni będący w budowie odcinek znajduje się na terenie województwa śląskiego.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |