Czy uda się wybrać projektanta dla DK-63 koło Zambrowa?

fot. Google Maps
Są oferty na projekt rozbudowy dwóch odcinków drogi krajowej nr 63 w woj. podlaskim. Chodzi o fragmenty: Grochy Pogorzele – Przeździeck- Mroczki oraz Czyżew-Sutki – Czyżew. To nie pierwsza próba znalezienia wykonawcy dla tej trasy.
Przetarg jest prowadzony w podziale na dwie części. Dla każdej z nich GDDKiA otrzymała po cztery oferty. W przypadku odcinka Grochy-Pogorzele – Przeździecko-Mroczki o długości ok. 4,3 km w zaplanowanym budżecie (1,933 mln zł) mieszczą się dwie propozycje. Złożyły je firmy Robimart – 1,525 mln zł oraz Dromobud – 1,894 mln zł.
W przypadku odcinka Czyżew-Sutki – Czyżew (również ok. 4,3 km) wycenionego przez inwestora na 1,752 mln zł w budżecie mieści się jedna oferta – SBKiM Wojciech Grzybowski warta 1,692 mln zł.
Wyświetl większą mapę
GDDKiA planuje zrealizować to zadanie w systemie tradycyjnym. Wcześniej były już kilkukrotne próby znalezienia wykonawcy, początkowo w trybie zaprojektuj i wybuduj (dla drogi Grochy-Pogorzele - Przeździecko -Mroczki jeszcze w 2020 r.), ale kolejne postępowania były unieważnienia z powodu przekroczenia budżetu. Ostatni przetarg – tylko na projekt dla obu odcinków – był ogłaszany jesienią 2022 roku i także skończył się niepowodzeniem. Najtańsza oferta była niezgodna z wymaganiami, a kolejne miały zbyt wysoką cenę.
Planowana inwestycja zakłada m.in. poszerzenie korpusu drogi oraz wzmocnienie konstrukcji do przenoszenia 11,5 t/oś, korektę trasy, przebudowę skrzyżowań oraz budowę na całej długości infrastruktury dla pieszych i rowerzystów. Zaplanowano także budowę dodatkowych jezdni oraz przebudowę obiektów inżynierskich.
W przypadku odcinka Czyżew-Sutki – Czyżew (również ok. 4,3 km) wycenionego przez inwestora na 1,752 mln zł w budżecie mieści się jedna oferta – SBKiM Wojciech Grzybowski warta 1,692 mln zł.
Wyświetl większą mapę
GDDKiA planuje zrealizować to zadanie w systemie tradycyjnym. Wcześniej były już kilkukrotne próby znalezienia wykonawcy, początkowo w trybie zaprojektuj i wybuduj (dla drogi Grochy-Pogorzele - Przeździecko -Mroczki jeszcze w 2020 r.), ale kolejne postępowania były unieważnienia z powodu przekroczenia budżetu. Ostatni przetarg – tylko na projekt dla obu odcinków – był ogłaszany jesienią 2022 roku i także skończył się niepowodzeniem. Najtańsza oferta była niezgodna z wymaganiami, a kolejne miały zbyt wysoką cenę.
Planowana inwestycja zakłada m.in. poszerzenie korpusu drogi oraz wzmocnienie konstrukcji do przenoszenia 11,5 t/oś, korektę trasy, przebudowę skrzyżowań oraz budowę na całej długości infrastruktury dla pieszych i rowerzystów. Zaplanowano także budowę dodatkowych jezdni oraz przebudowę obiektów inżynierskich.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |