GDOŚ jeszcze rozpatruje odwołania w sprawie Mierzei

fot. EP
Do 28 lutego zostało przedłużone postępowanie związane z rozpatrywaniem odwołań od decyzji środowiskowej dla przekopu przez Mierzeję Wiślaną.
To kolejne przedłużenie terminu. Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska wskazuje na skomplikowany charakter rozpatrywanej sprawy. To z tego powodu konieczne było przedłużenie postępowania.
Mowa o budzącej kontrowersje inwestycji związanej z budową kanału żeglugowego, który połączy Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską. Decyzja dla tej inwestycji została wydana w grudniu 2018 roku. W odniesieniu do niej wpłynęły odwołania – zastrzeżenia miał m.in. samorząd województw pomorskiego, na którego terenie inwestycja jest realizowana.
Jesienią GDOŚ informował, że zebrał już cały materiał dowodowy w tej sprawie, a strony postępowania miały możliwość zapoznania się z zebrana dokumentacją.
Decyzja wydana pod koniec 2018 roku miała rygor natychmiastowej wykonalności, co umożliwiło rozpoczęcie prac. w październiku ub. roku podpisana została umowa z wykonawcą pierwszego etapu robót – konsorcjum N.V. Besix oraz NDI. Krótko później wykonawca wszedł na plac budowy.
Zaplanowany kanał żeglugowy ma mieć 5 m głębokości, maksymalną szerokość użytkową ok. 120 m i długość ok. 1350 m.
Mowa o budzącej kontrowersje inwestycji związanej z budową kanału żeglugowego, który połączy Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską. Decyzja dla tej inwestycji została wydana w grudniu 2018 roku. W odniesieniu do niej wpłynęły odwołania – zastrzeżenia miał m.in. samorząd województw pomorskiego, na którego terenie inwestycja jest realizowana.
Jesienią GDOŚ informował, że zebrał już cały materiał dowodowy w tej sprawie, a strony postępowania miały możliwość zapoznania się z zebrana dokumentacją.
Decyzja wydana pod koniec 2018 roku miała rygor natychmiastowej wykonalności, co umożliwiło rozpoczęcie prac. w październiku ub. roku podpisana została umowa z wykonawcą pierwszego etapu robót – konsorcjum N.V. Besix oraz NDI. Krótko później wykonawca wszedł na plac budowy.
Zaplanowany kanał żeglugowy ma mieć 5 m głębokości, maksymalną szerokość użytkową ok. 120 m i długość ok. 1350 m.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |