Partnerzy serwisu:

Ile za dokończenie obiektów na S5 Poznań – Wronczyn

ep. 12.07.2020

Ile za dokończenie obiektów na S5 Poznań – Wronczyn
fot. GDDKiA
Niecałe 4,7 mln zł jest warta najtańsza oferta na dokończenie obiektów inżynierskich na odcinku Poznań – Wronczyn drogi ekspresowej S5.
Wpłynęły trzy oferty. Tę z najniższą ceną złożyło konsorcjum firm Primost Południe i ZBD. Jest ona warta blisko 4,699 mln zł. Poza tym zainteresowane pozyskaniem zlecenia były firmy: Kormost – 5,448 mln zł oraz Mostostal Kielce – 5,987 mln zł.

Budżet zamawiającego to 4,951 mln zł.

Zamawiający zakładał, że zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 90 dni. Wszyscy wykonawcy zadeklarowali skrócenie tego terminu o 30 dni.

Do wykonania są wszystkie brakujące roboty w obszarze linii rozgraniczających drogę ekspresową dotyczące obiektów inżynierskich. Chodzi o: PG-2 – przejazd gospodarczy pod drogą ekspresową, w ciągu drogi gminnej 330021P, WE-3 – wiadukt ekologiczny dla dużych i średnich zwierząt zlokalizowany nad S5 oraz drogą gminną nr 225105P, WD-4 – wiadukt drogowy w ciągu drogi powiatowej nr 2402P, MS-5 - most drogowy zlokalizowany w ciągu drogi ekspresowej, nad kanałem Trzcielińskim i przejściem dla zwierząt, MS-6 - most drogowy zlokalizowany w ciągu drogi ekspresowej, nad kanałem Trzcielińskim i przejściem dla zwierząt, MS-7 - most drogowy zlokalizowany w ciągu drogi ekspresowej, nad rzeką Samica Stęszewska i przejściem dla zwierząt.

Pracami będą objęte także: PG-8 - przejazd gospodarczy pod drogą ekspresową, w ciągu pieszo-rowerowym nr 4, WD-9 - wiadukt drogowy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 306, WD-13 - wiadukt drogowy w ciągu drogi gminnej nr 330003P, PZ-13a - przejście dla dużych i średnich zwierząt zlokalizowane pod drogą ekspresową, WD-14 - wiadukt drogowy w ciągu drogi gminnej nr 330002P, KP-15 - kładka dla pieszych łącząca dwa MOPy: I "Wronczyn" i I "Zamysłowo", przebiegająca nad drogą ekspresową i WD-16 - wiadukt drogowy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 431.

Droga na tym odcinku kierowcy jeżdżą od grudnia ub. roku. W międzyczasie kończone są różne prace poza jezdnia główną. To konsekwencja nieukończenia kontraktu przez pierwszego wykonawcę – konsorcjum Toto Construzioni Generali, które zeszło z budowy krótko przed ukończeniem zadania (wcześniej wykonawca wielokrotnie był mobilizowany do zwieszenia aktywności na budowie).

PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony