Partnerzy serwisu:

Koncesyjna A4. Ruszył nowy internetowy serwis obsługi klienta

inf pras. 23.06.2020

Koncesyjna A4. Ruszył nowy internetowy serwis obsługi klienta
fot. SAM
Koncesjonariusz autostrady A4 Katowice-Kraków oddał do dyspozycji kierowców nowy internetowy serwis klienta A4Go, dostępny pod adresem www.a4go.pl. Użytkownicy usługi A4Go mogą teraz korzystać z dwóch opcji płatności za przejazdy: zakupionymi wcześniej impulsami (prepaid) bądź kartą płatniczą przypisaną do urządzenia pokładowego (postpaid).
Kierowcy, którzy – płacąc przy pomocy A4Go – sprawniej pokonują bramki w Mysłowicach i w Balicach, teraz równie sprawnie i wygodnie mogą zarządzać swoimi kontami użytkowników w serwisie klienta. Znajdą tam m.in. informacje o posiadanych urządzeniach, liczbie dostępnych impulsów, wybranych metodach płatności, a także o transakcjach, przejazdach czy dostępnych do pobrania fakturach.

Ci, którzy nie zdecydowali się jeszcze na płatności automatyczne, na www.a4go.pl dowiedzą się, dlaczego warto dołączyć do elektronicznego poboru opłat i jak to zrobić.

Nowością jest możliwość użytkowania A4Go na dwa sposoby. Pierwszy z nich to przedpłata, inaczej prepaid, czyli zakup pakietu impulsów – przejazdów autostradą, przypisanych do urządzenia pokładowego. Drugi to postpaid polegający na podpięciu do urządzenia pokładowego karty płatniczej – opłata jest pobierana z karty po przejeździe przez bramkę autostradową. Kierowca może wybrać obie te opcje.

– Internetowy Serwis Klienta A4Go w pełni odpowiada na potrzeby współczesnego użytkownika internetu, który korzysta z sieci na różnych urządzeniach: smartfonach, komputerach czy tabletach. Zależało nam na tym, żeby nowa strona była dobrze zaprojektowana, intuicyjna w obsłudze i wyczerpująco prezentowała wszystkie informacje istotne dla obecnych i przyszłych klientów A4Go – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA. – Elektroniczny pobór opłat uruchomiliśmy z myślą przede wszystkim o regularnych użytkownikach naszej autostrady, przedsiębiorcach, właścicielach flot, dla których ważne jest sprawne pokonywanie bramek czy wygodne kontrolowanie przejazdów służbowych. Warto zainteresować się tym rozwiązaniem także ze względu na oszczędność pieniędzy – to w tej chwili jedyne narzędzie, które, poprzez opcję doładowywania urządzenia pokładowego impulsami awansem, pozwala kierowcy zabezpieczyć tańsze przejazdy naszą autostradą aż przez dwa lata – dodaje.

Podróżujący z elektronicznym poborem opłat A4Go lub Telepass oraz aplikacją Autopay do końca września 2020 r. mogą oszczędzać na każdej podróży od 15 do 30 proc., płacąc: 7 zł zamiast 10 zł w przypadku pojazdów kat.1, 17 zł zamiast 20 zł w przypadku pojazdów kategorii 2 i 3 oraz 30 zł zamiast 35 zł w przypadku pojazdów kategorii 4 i 5. Ci, którzy wybiorą opcję prepaid dla A4Go, w okresie promocji za ważny dwa lata pakiet 20. impulsów zapłacą 140 zł (kat. 1), 340 zł (kat. 2 i 3) oraz 600 zł (kat. 4). Jeden impuls to jeden przejazd przez plac poboru opłat.

Elektroniczny pobór opłat A4Go działa w oparciu o urządzenie pokładowe, wypożyczane użytkownikom za kaucją 50 zł. Zainstalowane na przedniej szybie samochodu, komunikuje się z anteną na bramce autostradowej, szlaban podnosi się po dokonaniu kategoryzacji pojazdu. Do jednego urządzenia pokładowego można przypisać dwie kategorie pojazdów i aż trzy numery rejestracyjne. Sprawne przejazdy z A4Go oraz pozostałymi płatnościami automatycznymi są możliwe dzięki wydzieleniu dla nich skrajnej lewej, oznaczonej na pomarańczowo bramki na PPO w Mysłowicach i w Balicach. Jej przepustowość jest trzykrotnie wyższa niż bramek z obsługą manualną.

Elektroniczny pobór opłat A4Go koncesjonariusz autostrady A4 Katowice-Kraków uruchomił w lipcu 2016 r. Przez cztery lata wydano kierowcom blisko 40 tys. urządzeń pokładowych.

W serwisie A4Go zarejestrowało się przez ten czas ponad 27 tys. użytkowników.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony