Kto zajmie się utrzymaniem autostrady A1 w woj. łódzkim? Znamy oferty

fot. Pixabay
Sześć ofert wpłynęło w przetargu na utrzymanie ponad 40-kilometrowego odcinka autostrady A1 w województwie łódzkim. Trzy mieszczą się w kwocie zarezerwowanej przez GDDKiA.
Przyszły kontrakt przewiduje całoroczne utrzymanie autostrady A1 na odcinku rozpoczynającym się tuż za węzłem Łódź-Północ i kończącym za węzłem Tuszyn oraz kilometrowego odcinka łącznic węzła Łódź-Południe w ciągu trasy S8. Zadaniem wykonawcy będzie również utrzymanie położonych na tym fragmencie węzłów, Miejsc Obsługi Podróżnych czy dróg serwisowych. – Kontrakt obejmie bieżące utrzymanie dróg, zimowe utrzymanie oraz bieżące utrzymanie czystości na obiektach inżynierskich – wyliczają przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
W miniony wtorek (5 kwietnia) poznaliśmy oferty zainteresowanych firm. Wpłynęło sześć, z czego trzy mieszczą się w zaplanowanej przez GDDKiA kwocie 69 mln zł na „zamówienie podstawowe” i ok. 35,5 mln zł na tzw. prawo opcji. To ostatnie jest dla zamawiającego formą zabezpieczenia np. na wypadek konieczności wykonania dodatkowych prac.
Najtańszą ofertę złożyła firma SERVIAM, która zamówienie podstawowe wyceniła na ok. 56,6 mln zł, a w części opcjonalnej zaproponowała ponad 16,9 mln zł. Na rozstrzygnięcie przetargu musimy jeszcze poczekać. Głównym kryterium wyboru zwycięzcy będzie: cena (waga 40 proc. - zamówienie podstawowe, 20 proc. - prawo opcji). Pozostałe kryteria to: ograniczenie emisji spalin (30 proc.) i kwalifikacje personelu (10 proc.).
Pozostałe oferty:
Konsorcjum firm GNOM (lider) i Przedsiębiorstwo Robót Drogowych (partner) – ok. 60,4 mln zł
(zamówienie podstawowe); ok. 12,9 mln zł (opcjonalne)
Konsorcjum firm ROKOM (lider), POL-DRÓG Warszawa, Dariusz Szadkowski, G&P
Małgorzata Majczak, Paweł Majczak (partnerzy) – ok. 68,9 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 9,4 mln zł (opcjonalne)
Saferoad Grawil – ok. 69,1 mln (zamówienie podstawowe); ok. 14,3 mln zł (opcjonalne)
BUDiA-Standard – ok. 71 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 12,8 mln zł (opcjonalne)
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych – ok. 77,5 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 16 mln zł (opcjonalne)
W miniony wtorek (5 kwietnia) poznaliśmy oferty zainteresowanych firm. Wpłynęło sześć, z czego trzy mieszczą się w zaplanowanej przez GDDKiA kwocie 69 mln zł na „zamówienie podstawowe” i ok. 35,5 mln zł na tzw. prawo opcji. To ostatnie jest dla zamawiającego formą zabezpieczenia np. na wypadek konieczności wykonania dodatkowych prac.
Najtańszą ofertę złożyła firma SERVIAM, która zamówienie podstawowe wyceniła na ok. 56,6 mln zł, a w części opcjonalnej zaproponowała ponad 16,9 mln zł. Na rozstrzygnięcie przetargu musimy jeszcze poczekać. Głównym kryterium wyboru zwycięzcy będzie: cena (waga 40 proc. - zamówienie podstawowe, 20 proc. - prawo opcji). Pozostałe kryteria to: ograniczenie emisji spalin (30 proc.) i kwalifikacje personelu (10 proc.).
Pozostałe oferty:
Konsorcjum firm GNOM (lider) i Przedsiębiorstwo Robót Drogowych (partner) – ok. 60,4 mln zł
(zamówienie podstawowe); ok. 12,9 mln zł (opcjonalne)
Konsorcjum firm ROKOM (lider), POL-DRÓG Warszawa, Dariusz Szadkowski, G&P
Małgorzata Majczak, Paweł Majczak (partnerzy) – ok. 68,9 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 9,4 mln zł (opcjonalne)
Saferoad Grawil – ok. 69,1 mln (zamówienie podstawowe); ok. 14,3 mln zł (opcjonalne)
BUDiA-Standard – ok. 71 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 12,8 mln zł (opcjonalne)
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych – ok. 77,5 mln zł (zamówienie podstawowe); ok. 16 mln zł (opcjonalne)
Komentarze:
Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |