Łomianki czekają na kolejną wylotówkę z Warszawy

fot. GDDKiA
Odcinek S7 Czosnów – Trasa Armii Krajowej jest od dawna wyczekiwany nie tylko przez mieszkańców miejscowości, przez które trasa przebiega, ale również przez kierowców, którzy tą drogą uczęszczają. Władze i mieszkańcy Łomianek współpracują w celu szybkiej realizacji projektu, wpisanego do Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023.
Łomianki walczą o S7
Odcinek S7 Czosnów – Trasa Armii Krajowej jest od dawna oczekiwany przez mieszkańców oraz kierowców, którzy często korzystają z tej drogi. – Niezmiernie ucieszył nas fakt wprowadzenia z listy rezerwowej na listę podstawową PBDK trasy S7 na odcinku Czosnów – Trasa Armii Krajowej. Nasze stowarzyszenie Łomianki Razem oraz mieszkańcy Łomianek, Młocin, Czosnowa, Nowego Dworu Mazowieckiego jednoznacznie dali wyraz poparciu jak najszybszej realizacji trasy S7. Przez ostatnie kilka miesięcy zebraliśmy ponad tysiąc podpisów za przyspieszeniem budowy trasy, a rada miejska w Łomiankach podjęła uchwałę, wskazującą na konieczność budowy trasy S7 w wariancie II jako najbardziej optymalny dla miasta Łomianki, negatywnie opiniując zarówno wariant I jak i tzw. udrożnienie ulicy Kolejowej – mówi portalowi "RynekInfrastruktury.pl" Joanna Roszkowska, ze stowarzyszenia Łomianki Razem.
Łomianki wiedzą, że obietnice rządowe nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością. Obiecują, że dopilnują realizacji inwestycji. – Umieszczenie na liście podstawowej trasy S7 nie oznacza automatycznie jej realizacji przez GDDKiA. Nadal musimy walczyć o to niezbędne, nie tylko Łomiankom, rozwiązanie komunikacyjne, gdyż działania rządu w tej sprawie mogą się niestety okazać jedynie elementem walki wyborczej. Tego się obawiamy, gdyż póki co nie podano żadnych szczegółów ani wyliczeń. Zobaczymy jak rząd w kwestii trasy S7 zachowa się po wyborach, nasze działania będą uzależnione od działań rządu w tej sprawie – informuje Joanna Roszkowska.
S7 ma ułatwić wyjazd z warszawy
– Budowa S7 na odcinku w Łomiankach przyniesie wymierne korzyści mieszkańcom naszej gminy i nie tylko. Znacznie zmniejszy się ruch pojazdów kołowych ulicą Kolejową, która przecina Łomianki na pół, a Warszawa zyska dwa wjazdy od strony północnej. Wreszcie mieszkańcy Warszawy, wyjeżdżający na weekendy nad morze, nie będą stać w korku w Łomiankach – mówi Joanna Roszkowska. – Ruch będzie bardziej płynny. Przykładem takiej trasy, która jest z korzyścią zarówno dla osób mieszkających przy niej, jak również dla wszystkich korzystających z niej, jest obwodnica Raszyna, gdzie po jej otwarciu znikły korki. Rozwiązań takich jak w Raszynie i w Markach życzymy też Łomiankom i o to nadal niezależnie od zapisów będziemy walczyć.
Wspólny cel, jakim jest budowa odcinka S7, łączy mieszkańców zaangażowanych miejscowości. – Pozytywnym skutkiem ubocznym naszych akcji na rzecz realizacji S7, jest budowa społeczeństwa obywatelskiego w Łomiankach. Cieszy postawa władz gminy Łomianki, które czynnie wspierają mieszkańców w walce o budowę trasy S7 skrajem Puszczy – komentuje Joanna Roszkowska. – Bez harmonijnej współpracy nie byłoby możliwe nagłośnienie tej ważnej dla nas sprawy. Warto też wspomnieć o wsparciu merytorycznym, które zapewnia nam stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji SISKOM. Projektowana od lat siedemdziesiątych trasa S7 jest niezbędna, nie tylko dla Łomianek, ale dla wszystkich dojeżdżających do Warszawy od strony północnej. Takie rozwiązanie winno być również priorytetem z uwagi na dalszy rozwój Lotniska Warszawa-Modlin – dodaje.
Więcej o budowie S7 przeczytasz tu:
Wiceburmistrz Łomianek: Brak S7 generuje straty finansowe
Warszawa: Nikt nie wierzy w wylotówki
Zapraszamy na III Kongres Infrastruktury Polskiej, który odbędzie się 8 października 2015 roku w Łodzi. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi rola funduszy prywatnych w budownictwie infrastrukturalnym oraz kwestia relacji między członkami procesu inwestycyjnego.
Odcinek S7 Czosnów – Trasa Armii Krajowej jest od dawna oczekiwany przez mieszkańców oraz kierowców, którzy często korzystają z tej drogi. – Niezmiernie ucieszył nas fakt wprowadzenia z listy rezerwowej na listę podstawową PBDK trasy S7 na odcinku Czosnów – Trasa Armii Krajowej. Nasze stowarzyszenie Łomianki Razem oraz mieszkańcy Łomianek, Młocin, Czosnowa, Nowego Dworu Mazowieckiego jednoznacznie dali wyraz poparciu jak najszybszej realizacji trasy S7. Przez ostatnie kilka miesięcy zebraliśmy ponad tysiąc podpisów za przyspieszeniem budowy trasy, a rada miejska w Łomiankach podjęła uchwałę, wskazującą na konieczność budowy trasy S7 w wariancie II jako najbardziej optymalny dla miasta Łomianki, negatywnie opiniując zarówno wariant I jak i tzw. udrożnienie ulicy Kolejowej – mówi portalowi "RynekInfrastruktury.pl" Joanna Roszkowska, ze stowarzyszenia Łomianki Razem.
Łomianki wiedzą, że obietnice rządowe nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością. Obiecują, że dopilnują realizacji inwestycji. – Umieszczenie na liście podstawowej trasy S7 nie oznacza automatycznie jej realizacji przez GDDKiA. Nadal musimy walczyć o to niezbędne, nie tylko Łomiankom, rozwiązanie komunikacyjne, gdyż działania rządu w tej sprawie mogą się niestety okazać jedynie elementem walki wyborczej. Tego się obawiamy, gdyż póki co nie podano żadnych szczegółów ani wyliczeń. Zobaczymy jak rząd w kwestii trasy S7 zachowa się po wyborach, nasze działania będą uzależnione od działań rządu w tej sprawie – informuje Joanna Roszkowska.
S7 ma ułatwić wyjazd z warszawy
– Budowa S7 na odcinku w Łomiankach przyniesie wymierne korzyści mieszkańcom naszej gminy i nie tylko. Znacznie zmniejszy się ruch pojazdów kołowych ulicą Kolejową, która przecina Łomianki na pół, a Warszawa zyska dwa wjazdy od strony północnej. Wreszcie mieszkańcy Warszawy, wyjeżdżający na weekendy nad morze, nie będą stać w korku w Łomiankach – mówi Joanna Roszkowska. – Ruch będzie bardziej płynny. Przykładem takiej trasy, która jest z korzyścią zarówno dla osób mieszkających przy niej, jak również dla wszystkich korzystających z niej, jest obwodnica Raszyna, gdzie po jej otwarciu znikły korki. Rozwiązań takich jak w Raszynie i w Markach życzymy też Łomiankom i o to nadal niezależnie od zapisów będziemy walczyć.
Wspólny cel, jakim jest budowa odcinka S7, łączy mieszkańców zaangażowanych miejscowości. – Pozytywnym skutkiem ubocznym naszych akcji na rzecz realizacji S7, jest budowa społeczeństwa obywatelskiego w Łomiankach. Cieszy postawa władz gminy Łomianki, które czynnie wspierają mieszkańców w walce o budowę trasy S7 skrajem Puszczy – komentuje Joanna Roszkowska. – Bez harmonijnej współpracy nie byłoby możliwe nagłośnienie tej ważnej dla nas sprawy. Warto też wspomnieć o wsparciu merytorycznym, które zapewnia nam stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji SISKOM. Projektowana od lat siedemdziesiątych trasa S7 jest niezbędna, nie tylko dla Łomianek, ale dla wszystkich dojeżdżających do Warszawy od strony północnej. Takie rozwiązanie winno być również priorytetem z uwagi na dalszy rozwój Lotniska Warszawa-Modlin – dodaje.
Więcej o budowie S7 przeczytasz tu:
Wiceburmistrz Łomianek: Brak S7 generuje straty finansowe
Warszawa: Nikt nie wierzy w wylotówki
Zapraszamy na III Kongres Infrastruktury Polskiej, który odbędzie się 8 października 2015 roku w Łodzi. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi rola funduszy prywatnych w budownictwie infrastrukturalnym oraz kwestia relacji między członkami procesu inwestycyjnego.
Więcej informacji o Kongresie znajdziesz tutaj.

Komentarze:
Budowa wylotówek z Warszawy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |