Mirbud z Kobylarnią wybrani do budowy S1 Dankowice – Suchy Potok

fot. Google Maps
Ponad 586 mln zł warta jest oferta złożona przez konsorcjum Mirbud i Kobylarnia w przetargu na budowę S1 pomiędzy węzłami Dankowice i Suchy Potok. Ta oferta została uznana za najkorzystniejszą. Do rozstrzygnięcia został jeszcze jeden odcinek jedynki na trasie Kosztowy – Bielsko-Biała.
To odcinek o długości 12 km. Wybrana oferta jest jedna z dziewięciu złożonych ofert. Jej wartość to 586,7 mln zł przy planowanym budżecie zamawiającego na poziomie 733,985 mln zł.
Ramach zadania powstanie dwujezdniowa droga ekspresowa z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku z rezerwą pod trzeci pas w pasie dzielącym. Wybudowane będą także dwa węzły drogowe: Stara Wieś i Suchy Potok oraz miejsca obsługi podróżnych Dankowice Zachód (klasa II) oraz Dankowice Wschód (klasa III).
Wykonawca ma także wykonać Obwód Utrzymania Drogi, drogi do obsługi terenu przyległego i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Na wszystkie prace przewidziano 33 miesiące od podpisania umowy.
Realizację drogi ekspresowej S1 między Mysłowicami a Bielskiem-Białą podzielono na trzy odcinki: od węzła Kosztowy II (z węzłem) do węzła Oświęcim (bez węzła), od węzła Oświęcim (z węzłem) do Dankowic oraz od Dankowic do węzła Suchy Potok (z węzłem).
Dla odcinka Oświęcim – Dankowie podpisano już umowę z konsorcjum firm Porr oraz Mota-Engil Central Europe. Dla odcinka od Mysłowic do Oświęcimia przetarg ma być rozstrzygnięty wkrótce.
Dodatkowo w powiązaniu z ta inwestycja powstanie obwodnica Oświęcimia w ciągu DK-44. W tym przypadku wybrano ofertę Budimeksu.
Ramach zadania powstanie dwujezdniowa droga ekspresowa z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku z rezerwą pod trzeci pas w pasie dzielącym. Wybudowane będą także dwa węzły drogowe: Stara Wieś i Suchy Potok oraz miejsca obsługi podróżnych Dankowice Zachód (klasa II) oraz Dankowice Wschód (klasa III).
Wykonawca ma także wykonać Obwód Utrzymania Drogi, drogi do obsługi terenu przyległego i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Na wszystkie prace przewidziano 33 miesiące od podpisania umowy.
Realizację drogi ekspresowej S1 między Mysłowicami a Bielskiem-Białą podzielono na trzy odcinki: od węzła Kosztowy II (z węzłem) do węzła Oświęcim (bez węzła), od węzła Oświęcim (z węzłem) do Dankowic oraz od Dankowic do węzła Suchy Potok (z węzłem).
Dla odcinka Oświęcim – Dankowie podpisano już umowę z konsorcjum firm Porr oraz Mota-Engil Central Europe. Dla odcinka od Mysłowic do Oświęcimia przetarg ma być rozstrzygnięty wkrótce.
Dodatkowo w powiązaniu z ta inwestycja powstanie obwodnica Oświęcimia w ciągu DK-44. W tym przypadku wybrano ofertę Budimeksu.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |