Mosty Gdańsk najbliżej projektowania S6 z Koszalina do Słupska

ffot. GDDKiA
Rozstrzygnięto przetarg na projekty budowlane dla drogi ekspresowej S6 Koszalin – Słupsk. Jako najkorzystniejsza dla dwóch odcinków wskazana została oferta firmy Mosty Gdańsk.
Chodzi o dwa odcinki przyszłej drogi ekspresowej S6: Koszalin – Sławno i Sławno – Słupsk. W pierwszym przypadku wybrana propozycja jest warta 3,6 mln zł, w drugim 3,98 mln zł.
Pozostali uczestnicy postępowania mają jeszcze czas na ewentualne składanie odwołań w tym przetargu.
W przypadku pierwszego odcinka nieco tańszą ofertę od wybranej złożyła firma S.T.I Polska (3,381 mln zł). W drugim przypadku oferta Mostów Gdańsk była najtańsza. Inwestor przewidywał na te zadania 7,620 mln zł i 8,340 mln zł.
Wykonawca będzie miał 12 miesięcy od podpisania umowy na opracowanie projektów budowlanych. Następnie zostanie złożony wniosek o wydanie decyzji ZRID, na mocy której przejęte zostaną nieruchomości pod inwestycję oraz zostaną wypłacone odszkodowania – informuje Mateusz Grzeszczuk, rzecznik prasowy GDDKiA w Szczecinie.
Decyzja ZRID spodziewana jest w roku 2021. Wtedy też będzie przeprowadzona procedura odszkodowawcza.
Droga ekspresowa z Koszalina do Słupska będzie miała 46,2 km. budowana będzie jako dwujezdniowa z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku. Na trasie przewidziano 8 węzłów drogowych.
Pierwszy odcinek ma się zaczynać na obwodnicy Koszalina i Sianowa, a kończyć na początku obwodnicy Sławna. Drugi poprowadzi od obwodnicy Sławna do początku obwodnicy Słupska.
Obecnie kierowcy jeżdżą już całą 130-kilometrową trasą od Goleniowa pod Szczecinem do Koszalina. Ruszają prace nad jej kontynuacją na terenie województwa pomorskiego – mowa o odcinkach pomiędzy obwodnicą trójmiasta a miejscowością Bożepole Wielkie przed Lęborkiem.
Pozostali uczestnicy postępowania mają jeszcze czas na ewentualne składanie odwołań w tym przetargu.
W przypadku pierwszego odcinka nieco tańszą ofertę od wybranej złożyła firma S.T.I Polska (3,381 mln zł). W drugim przypadku oferta Mostów Gdańsk była najtańsza. Inwestor przewidywał na te zadania 7,620 mln zł i 8,340 mln zł.
Wykonawca będzie miał 12 miesięcy od podpisania umowy na opracowanie projektów budowlanych. Następnie zostanie złożony wniosek o wydanie decyzji ZRID, na mocy której przejęte zostaną nieruchomości pod inwestycję oraz zostaną wypłacone odszkodowania – informuje Mateusz Grzeszczuk, rzecznik prasowy GDDKiA w Szczecinie.
Decyzja ZRID spodziewana jest w roku 2021. Wtedy też będzie przeprowadzona procedura odszkodowawcza.
Droga ekspresowa z Koszalina do Słupska będzie miała 46,2 km. budowana będzie jako dwujezdniowa z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku. Na trasie przewidziano 8 węzłów drogowych.
Pierwszy odcinek ma się zaczynać na obwodnicy Koszalina i Sianowa, a kończyć na początku obwodnicy Sławna. Drugi poprowadzi od obwodnicy Sławna do początku obwodnicy Słupska.
Obecnie kierowcy jeżdżą już całą 130-kilometrową trasą od Goleniowa pod Szczecinem do Koszalina. Ruszają prace nad jej kontynuacją na terenie województwa pomorskiego – mowa o odcinkach pomiędzy obwodnicą trójmiasta a miejscowością Bożepole Wielkie przed Lęborkiem.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |