Podkarpackie: GDDKiA podpisała umowy na przebudowę dwóch skrzyżowań

fot. GDDKiA Rzeszów
Umowy na przebudowę dwóch skrzyżowań w ciągu dróg krajowych numer 94 i 77 podpisała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Łączna wartość kontraktów to niespełna 16 milionów złotych.
W miejscowości Krzemienica (pow. łańcucki) planowana jest przebudowa „zwykłego skrzyżowania” w ciągu DK94 na rondo. Po obu stronach jezdni powstaną chodniki, ścieżka rowerowa, zbudowane zostaną też trzy przejścia dla pieszych na wlotach ronda.
Wykonawcą inwestycji będzie firma Matbud z Boguchwały koło Rzeszowa, a Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała już opiewający na 7,8 mln złotych kontrakt. Wykonawca będzie miał 22 miesiące na realizację zadania, ale do tego okresu nie wlicza się sezonu zimowego (od 15 grudnia do 15 marca).
Firma będzie musiała też opracować tzw. dokumentację do zgłoszenia robót budowanych lub uzyskać (w zależności od tego, czy będzie taka potrzeba) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Zakres zamówienia obejmuje też: sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego, przebudowę zjazdów w rejonie inwestycji, a także przebudowę przepustów.
GDDKiA podpisała też umowę na przebudowę skrzyżowania w ciągu DK77 w miejscowości Trześń (pow. tarnobrzeski). Wykonawcą będzie ta sama firma, czyli Matbud, a kontrakt opiewa na prawie 8 mln zł.
Przebudowa skrzyżowania polegać będzie na wykonaniu pasa do skrętu w lewo wraz z wyspami kanalizującymi i przejściem dla pieszych. – Inwestycja obejmie też budowę chodnika o długości 3,6 m i szerokości 1,5 m. Ponadto wybudowane zostaną dwie zatoki autobusowe wraz z przejściem dla pieszych wyposażonym w tzw. oświetlenie dedykowane – wyliczają przedstawiciele GDDKiA.
W tym przypadku firma Matbud również będzie mieć 22 miesiące na ukończenie prac, także będzie musiała sporządzić projekt budowlany i wykonawczy.
Wykonawcą inwestycji będzie firma Matbud z Boguchwały koło Rzeszowa, a Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała już opiewający na 7,8 mln złotych kontrakt. Wykonawca będzie miał 22 miesiące na realizację zadania, ale do tego okresu nie wlicza się sezonu zimowego (od 15 grudnia do 15 marca).
Firma będzie musiała też opracować tzw. dokumentację do zgłoszenia robót budowanych lub uzyskać (w zależności od tego, czy będzie taka potrzeba) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Zakres zamówienia obejmuje też: sporządzenie projektu budowlanego oraz wykonawczego, przebudowę zjazdów w rejonie inwestycji, a także przebudowę przepustów.
GDDKiA podpisała też umowę na przebudowę skrzyżowania w ciągu DK77 w miejscowości Trześń (pow. tarnobrzeski). Wykonawcą będzie ta sama firma, czyli Matbud, a kontrakt opiewa na prawie 8 mln zł.
Przebudowa skrzyżowania polegać będzie na wykonaniu pasa do skrętu w lewo wraz z wyspami kanalizującymi i przejściem dla pieszych. – Inwestycja obejmie też budowę chodnika o długości 3,6 m i szerokości 1,5 m. Ponadto wybudowane zostaną dwie zatoki autobusowe wraz z przejściem dla pieszych wyposażonym w tzw. oświetlenie dedykowane – wyliczają przedstawiciele GDDKiA.
W tym przypadku firma Matbud również będzie mieć 22 miesiące na ukończenie prac, także będzie musiała sporządzić projekt budowlany i wykonawczy.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |