Połączenie węzła Bochnia z DK-94 – siedmiu chętnych projektantów

Fot. Google Maps
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ma już oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla połączenia węzła Bochnia na autostradzie A4 z drogą krajowa nr 94. Jest siedmiu chętnych.
Chodzi o wykonanie opracowań projektowych wraz z pozyskaniem decyzji na realizację prac oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
ZDW przygotował na realizację tego zadania 1,2 mln zł. W tym planie mieszczą się 4 oferty.
Najtańszą złożyła firma Promost Wisła – 865,920 tys. zł, a ostania która mieści się w zaplanowanej kwocie Autostrada II – 1,142 mln zł. Spośród wszystkich najdroższa propozycja jest warta 2,687 mln zł. Złożyło ją biuro Drosystem z Wrocławia.
To drugi etap budowy połączenia do autostradowego węzła. Obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. Krzeczkowską do skrzyżowania z DK-94.
W zakres opracowań wchodzą projekty budowalne i wykonawcze, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych do wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wraz z pozyskaniem tej decyzji. Dla realizacji zamówienia konieczne będzie m.in. wydanie opinii przez Wojewódzki Sztab Wojskowy w zakresie warunków pod kątem przemieszczania się taboru wojskowego.
W dokumentacji trzeba uwzględnić m.in. budowę drogi wojewódzkiej klasy G, dojazdowej klasy L, skrzyżowania typu rondo oraz wiaduktu drogowego nad linią Kraków – Medyka.
Pierwszy etap tej inwestycji – od węzła Bochnia do ul. Krzeczkowskiej w 2019 r. zostało powierzone firmie Strabag Infrastruktura Południe.
ZDW przygotował na realizację tego zadania 1,2 mln zł. W tym planie mieszczą się 4 oferty.
Najtańszą złożyła firma Promost Wisła – 865,920 tys. zł, a ostania która mieści się w zaplanowanej kwocie Autostrada II – 1,142 mln zł. Spośród wszystkich najdroższa propozycja jest warta 2,687 mln zł. Złożyło ją biuro Drosystem z Wrocławia.
To drugi etap budowy połączenia do autostradowego węzła. Obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. Krzeczkowską do skrzyżowania z DK-94.
W zakres opracowań wchodzą projekty budowalne i wykonawcze, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych do wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej wraz z pozyskaniem tej decyzji. Dla realizacji zamówienia konieczne będzie m.in. wydanie opinii przez Wojewódzki Sztab Wojskowy w zakresie warunków pod kątem przemieszczania się taboru wojskowego.
W dokumentacji trzeba uwzględnić m.in. budowę drogi wojewódzkiej klasy G, dojazdowej klasy L, skrzyżowania typu rondo oraz wiaduktu drogowego nad linią Kraków – Medyka.
Pierwszy etap tej inwestycji – od węzła Bochnia do ul. Krzeczkowskiej w 2019 r. zostało powierzone firmie Strabag Infrastruktura Południe.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |