Partnerzy serwisu:

Radom robi kolejne podejście do Trasy N-S

Elżbieta Pałys 21.02.2018

Radom robi kolejne podejście do Trasy N-S
fot. Nerian, sxc.hu
Rusza kolejne postępowanie przetargowe w sprawie budowy I etapu Trasy N-S w Radomiu. Za pierwszym razem nie udało się wybrać wykonawcy – budżet inwestora okazał się za mały.
Chodzi o odcinek długości 1,1 km. Inwestycja obejmuje przebudowę odcinka ulicy Władysława Beliny-Prażmowskiego, wraz z budową skrzyżowania z ulicą Słowackiego. Będą tu docelowo dwie jezdnie z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku.

Dalej ma powstać nowy odcinek drogi (o długości ok. 660 m). Będzie budowany na zamkniętych terenach kolejowych leżących wzdłuż linii kolejowej Warszawa – Radom. Ten odcinek będzie jednojezdniowy.


Wyświetl większą mapę
W ramach zamówienia ma być także wybudowane rondo na styku z istniejącymi ulicami: Żeromskiego i Szklaną, budowa chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych, wjazdów indywidualnych, wjazdów publicznych i ciągów pieszo-jezdnych. Przewidziano także kompleksową przebudowę i budowę istniejących sieci uzbrojenia terenu, w tym: sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, kanałów technologicznych oraz sieci wodno-kanalizacyjnych, ciepłowniczej i gazowej.

W poprzednim przetargu zgłosił się tylko jeden wykonawca. Jego oferta była o 16 mln zł droższa od budżetu zamawiającego. 31 stycznia postępowanie unieważniono.

W nowym postępowaniu Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu na oferty czeka do 5 kwietnia. Będzie oceniał okres gwarancji (40 pkt.) i cenę (60 pkt).

Radomska trasa N-S ma powstać do 2020 roku. Obecny przetarg dotyczy tylko I etapu. Cała trasa ma liczyć 5 km długości i będzie realizowana w trzech etapach. Drugi obejmuje odcinek od ulicy Miedzianowskiej do osiedla Południe, a trzeci od ul. Żeromskiego do Kozienickiej.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony