Ruszają roboty bitumiczne na węźle Kijewo

fot. GDDKiA Szczecin
W poniedziałek rozpocznie się układanie nawierzchni bitumicznej na węźle Szczecin Kijewo łączącym autostradę A6 z drogą krajową nr 10. Obejmą m.in. łącznice, co będzie wymagało ich czasowego wyłączania z ruchu.
Utrudnienia w ruchu potrwają do końca tygodnia, tj. 2-3 kwietnia. Finał wszystkich prac na węźle spodziewany jest w lipcu.
Jak poinformowała GDDKiA, prace będą prowadzone również na obecnie otwartych łącznicach, gdzie na całej szerokości jezdni układana będzie warstwa ścieralna. Wyłączenia z ruchu planowane są następująco:
28 marca (poniedziałek) – zamknięcie od około godziny 18 do późnych godzin nocnych relacji Stargard – Świnoujście i Szczecin – Świnoujście,
29 marca (wtorek) – zamknięcie od około godziny 17 do późnych godzin nocnych relacji Kołbaskowo – Stargard,
30 marca (środa) – zamknięcie od około godziny 17 do późnych godzin nocnych relacji Kołbaskowo – Stargard,
31 marca (czwartek) – zamknięcie od około godziny 9 do godziny 17 relacji Szczecin – Kołbaskowo,
2 kwietnia (sobota) – zamknięcie od około godziny 9 do godziny 17 relacji Szczecin – Kołbaskowo.
31 marca (czwartek) dodatkowo planowane jest przełożenie ruchu z jezdni A6 w stronę Kołbaskowa na jezdnię w stronę Świnoujścia/Gdańska.
Te terminy mogą się jeszcze zmienić w przypadku zmiany warunków pogodowych.
Większość robót będzie wykonywana w godzinach nocnych, gdy jest mniejszy ruch – zapewnia inwestor. Pojazdy będą kierowane na objazdy poprzez sąsiednie węzły drogowe.
Po wykonaniu nawierzchni rozpocznie się realizacja m.in. robót wykończeniowych. Sukcesywnie wykonywane jest oznakowanie pionowe, oświetlenie, bariery energochłonne i prace wykończeniowe przy nowym wiadukcie w ciągu DK10. Na odcinkach nowych nawierzchni będzie jeszcze wykonywane oznakowanie poziome. Likwidowane będą stopniowo przejazdy między jezdniami i łącznicami używane na wcześniejszych etapach robót.
Węzeł Szczecin Kijewo na połączeniu autostrady A6 z DK-10 to jednocześnie główny węzeł łączący Szczecin z siecią autostrad i dróg ekspresowych. Został wybudowany w latach 30. ubiegłego wieku, a następnie rozbudowany w latach 70-80.
Jak poinformowała GDDKiA, prace będą prowadzone również na obecnie otwartych łącznicach, gdzie na całej szerokości jezdni układana będzie warstwa ścieralna. Wyłączenia z ruchu planowane są następująco:
28 marca (poniedziałek) – zamknięcie od około godziny 18 do późnych godzin nocnych relacji Stargard – Świnoujście i Szczecin – Świnoujście,
29 marca (wtorek) – zamknięcie od około godziny 17 do późnych godzin nocnych relacji Kołbaskowo – Stargard,
30 marca (środa) – zamknięcie od około godziny 17 do późnych godzin nocnych relacji Kołbaskowo – Stargard,
31 marca (czwartek) – zamknięcie od około godziny 9 do godziny 17 relacji Szczecin – Kołbaskowo,
2 kwietnia (sobota) – zamknięcie od około godziny 9 do godziny 17 relacji Szczecin – Kołbaskowo.
31 marca (czwartek) dodatkowo planowane jest przełożenie ruchu z jezdni A6 w stronę Kołbaskowa na jezdnię w stronę Świnoujścia/Gdańska.
Te terminy mogą się jeszcze zmienić w przypadku zmiany warunków pogodowych.
Większość robót będzie wykonywana w godzinach nocnych, gdy jest mniejszy ruch – zapewnia inwestor. Pojazdy będą kierowane na objazdy poprzez sąsiednie węzły drogowe.
Po wykonaniu nawierzchni rozpocznie się realizacja m.in. robót wykończeniowych. Sukcesywnie wykonywane jest oznakowanie pionowe, oświetlenie, bariery energochłonne i prace wykończeniowe przy nowym wiadukcie w ciągu DK10. Na odcinkach nowych nawierzchni będzie jeszcze wykonywane oznakowanie poziome. Likwidowane będą stopniowo przejazdy między jezdniami i łącznicami używane na wcześniejszych etapach robót.
Węzeł Szczecin Kijewo na połączeniu autostrady A6 z DK-10 to jednocześnie główny węzeł łączący Szczecin z siecią autostrad i dróg ekspresowych. Został wybudowany w latach 30. ubiegłego wieku, a następnie rozbudowany w latach 70-80.
Komentarze:
Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |