S19 Malewice – Chlebczyn. Ponownie wybrany turecki Kolin

fot. Google Maps
GDDKiA ponowne rozstrzygnęła przetarg na projekt i budowę drogi ekspresowej S19 na odcinku Malewice – Chlebczyn. Podtrzymała pierwotną decyzję i za najkorzystniejsza uznała firmę Kolin z Ankary. Niedawno podobna sytuacja miała miejsce na odcinku S19 pomiędzy miejscowościami Bielsk Podlaski i Boćki.
Powtórne rozstrzygnięcie było wynikiem wyroku Krajowej Izby Odwoławczej. KIO nakazała odtajnienie dokumentów złożonych przez tę firmę w postępowaniu uznając, że mogły one mieć wpływ na wynik przetargu. Oferta obronią się. W przypadku odcinka Bielsk Podlaski – Boćki ponownie badano ofertę pod kątem rażąco niskiej ceny.
Jeśli dalszych odwołań nie będzie, firma z Turcji będzie realizowała dwa odcinki przyszłej Via Carpatii na Podlasiu.
Odcinek Malewice – Chlebczyn ma 25 km długości. Kolin chce go budować za 665,21 mln zł.
Umowa z wykonawcą ma być podpisana po upływie czasu na odwołania i zakończeniu kontroli uprzedniej Prezesa UZP.
Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) przewidziane jest na drugą połowę 2022 r., sama budowa ma być natomiast realizowana w latach 2022-2025.
Odcinek S19 Malewice - Chlebczyn to najbardziej na południe wysunięty fragment S19 na Podlasiu, przekraczający rzekę Bug i wchodzący na obszar województwa mazowieckiego w rejonie miejscowości Chlebczyn i Sarnaki. Trasa od zachodu ominie Siemiatycze, wyprowadzając ruch tranzytowy z miasta. Przekroczy także dolinę Bugu, nad którą zaplanowano estakadą o długości 658 metrów.
Na tym odcinki zaplanowano dwa węzły drogowe: Siemiatycze Północ, na przecięciu S19 z drogą wojewódzką nr 690, oraz Siemiatycze Południe, gdzie S19 będzie się krzyżować z drogą krajową nr 62 w kierunku Drohiczyna i Sokołowa Podlaskiego.
Nowa droga będzie miała dwie jezdnie, z dwoma pasami ruchu oraz pasy awaryjne. Rodzaj konstrukcji nawierzchni wybierze wykonawca.
Jeśli dalszych odwołań nie będzie, firma z Turcji będzie realizowała dwa odcinki przyszłej Via Carpatii na Podlasiu.
Odcinek Malewice – Chlebczyn ma 25 km długości. Kolin chce go budować za 665,21 mln zł.
Umowa z wykonawcą ma być podpisana po upływie czasu na odwołania i zakończeniu kontroli uprzedniej Prezesa UZP.
Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) przewidziane jest na drugą połowę 2022 r., sama budowa ma być natomiast realizowana w latach 2022-2025.
Odcinek S19 Malewice - Chlebczyn to najbardziej na południe wysunięty fragment S19 na Podlasiu, przekraczający rzekę Bug i wchodzący na obszar województwa mazowieckiego w rejonie miejscowości Chlebczyn i Sarnaki. Trasa od zachodu ominie Siemiatycze, wyprowadzając ruch tranzytowy z miasta. Przekroczy także dolinę Bugu, nad którą zaplanowano estakadą o długości 658 metrów.
Na tym odcinki zaplanowano dwa węzły drogowe: Siemiatycze Północ, na przecięciu S19 z drogą wojewódzką nr 690, oraz Siemiatycze Południe, gdzie S19 będzie się krzyżować z drogą krajową nr 62 w kierunku Drohiczyna i Sokołowa Podlaskiego.
Nowa droga będzie miała dwie jezdnie, z dwoma pasami ruchu oraz pasy awaryjne. Rodzaj konstrukcji nawierzchni wybierze wykonawca.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |