S19 w woj. lubelskim. Znamy oferty w przetargu na pełnienie nadzorów

fot. Google Maps
Dziewięć ofert wpłynęło w przetargu na pełnienie nadzoru autorskiego nad dobudową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej (pow. lubartowski w woj. lubelskim) w ciągu S19 oraz nad budową fragmentu „eski” od końca obwodnicy do przyszłego węzła Lubartów Północ. Nie powinno być problemu z wyłonieniem zwycięzcy.
Przypomnijmy – w sierpniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła przetargi na dobudowę drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej oraz budowę fragmentu S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do przyszłego węzła Lubartów-Północ. W ramach pierwszego zadania ma powstać odcinek o długości 7,9 km, w ramach drugiego – przyszły wykonawca będzie musiał zaprojektować i zbudować fragment o długości prawie 16 kilometrów. W październiku poznaliśmy oferty firm zainteresowanych wykonaniem obu inwestycji.
Wykonawcy nie zostali jeszcze wyłonieni, a GDDKiA ogłosiła już kolejne postępowanie. Tym razem urzędnicy szukają firmy lub firm, które będą sprawować tzw. nadzór autorski nad prowadzonymi pracami. Zamówienie zostało podzielone na dwie części – w ramach pierwszej ma zostać wyłonione przedsiębiorstwo sprawujące nadzór nad dobudową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej, a w ramach drugiej – firma, która będzie czuwać nad budową fragmentu S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do przyszłego węzła Lubartów-Północ.
Na pełnienie nadzoru nad pierwszym z zadań GDDKiA zarezerwowała 12,1 mln zł brutto, a nad drugim – 13,3 mln zł. Dzisiaj poznaliśmy oferty zainteresowanych firm. Wpłynęło ich 9 (jedno przedsiębiorstwo zgłosiło się tylko do części drugiej, pozostałe do obu). W części dotyczącej sprawowania nadzoru nad budową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej tylko jedna oferta nie mieści się w kwocie 12,1 mln zł. Złożyło ją warszawskie przedsiębiorstwo TPF, które zaproponowało 12, 2 mln zł. Najmniej, bo 9,7 mln zł oczekuje spółka MGGP z Tarnowa.
W części dotyczącej pełnienia nadzoru nad budową fragmentu S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do przyszłego węzła Lubartów-Północ, trzy oferty przewyższają zaplanowaną przez GDDKiA kwotę. Najwięcej, bo 15,4 mln zł zaproponowała warszawska firma ECM Group Polska. Najmniej oczekuje spółka DTŚ z Katowic. Złożona przez nią oferta opiewa na 10,9 mln zł.
Zestawienie ofert (kwoty w zaokrągleniu):
ZBM Inwestor Zastępczy S.A.: część 1 (nadzór nad dobudową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej) – 12 mln zł brutto; część druga (nadzór nad budową fragmentu od końca obwodnicy Woli Skromowskiej do węzła Lubartów Północ) – 14 mln zł
SAFEGE S.A.S: część 1 – 11,6 mln zł, część 2 – 13 mln zł
Konsorcjum INKO Consulting i MP Consulting: część 1 – 10,3 mln zł; część 2 – 11,5 mln zł
DTŚ : część 1 – 9,9 mln zł; część 2 – 10,9 mln zł
ECM Group Polska: część 2 – 15,4 mln zł
TPF: część 1 – 12,2 mln zł; część 2 – 13,8 mln zł
Konsorcjum Eksametr oraz Miliarium : część 1 – 10,2 mln zł; część 2 – 11,6 mln zł
ZDI: część 1 – 9,8 mln zł; część 2 – 12,4 mln zł
MGGP: część 1 – 9,7 mln zł; część 2 – 11,1 mln zł.
Przypomnijmy, że w przetargu na wykonanie projektu oraz budowę drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej wpłynęło sześć ofert. GDDKiA zarezerwowała 203,6 mln zł. Polaqua, najtańszy oferent, zaproponował 183,4 mln zł. Najwięcej, bo 279,9 mln zł zażyczył sobie pruszkowski Strabag. Z kolei w przetargu na budowę S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do Lubartowa wpłynęło 9 ofert. Tylko jedna nie mieściła się w kwocie 439,5 mln złotych zarezerwowanej przez urzędników.
Wykonawcy nie zostali jeszcze wyłonieni, a GDDKiA ogłosiła już kolejne postępowanie. Tym razem urzędnicy szukają firmy lub firm, które będą sprawować tzw. nadzór autorski nad prowadzonymi pracami. Zamówienie zostało podzielone na dwie części – w ramach pierwszej ma zostać wyłonione przedsiębiorstwo sprawujące nadzór nad dobudową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej, a w ramach drugiej – firma, która będzie czuwać nad budową fragmentu S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do przyszłego węzła Lubartów-Północ.
Na pełnienie nadzoru nad pierwszym z zadań GDDKiA zarezerwowała 12,1 mln zł brutto, a nad drugim – 13,3 mln zł. Dzisiaj poznaliśmy oferty zainteresowanych firm. Wpłynęło ich 9 (jedno przedsiębiorstwo zgłosiło się tylko do części drugiej, pozostałe do obu). W części dotyczącej sprawowania nadzoru nad budową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej tylko jedna oferta nie mieści się w kwocie 12,1 mln zł. Złożyło ją warszawskie przedsiębiorstwo TPF, które zaproponowało 12, 2 mln zł. Najmniej, bo 9,7 mln zł oczekuje spółka MGGP z Tarnowa.
W części dotyczącej pełnienia nadzoru nad budową fragmentu S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do przyszłego węzła Lubartów-Północ, trzy oferty przewyższają zaplanowaną przez GDDKiA kwotę. Najwięcej, bo 15,4 mln zł zaproponowała warszawska firma ECM Group Polska. Najmniej oczekuje spółka DTŚ z Katowic. Złożona przez nią oferta opiewa na 10,9 mln zł.
Zestawienie ofert (kwoty w zaokrągleniu):
ZBM Inwestor Zastępczy S.A.: część 1 (nadzór nad dobudową drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej) – 12 mln zł brutto; część druga (nadzór nad budową fragmentu od końca obwodnicy Woli Skromowskiej do węzła Lubartów Północ) – 14 mln zł
SAFEGE S.A.S: część 1 – 11,6 mln zł, część 2 – 13 mln zł
Konsorcjum INKO Consulting i MP Consulting: część 1 – 10,3 mln zł; część 2 – 11,5 mln zł
DTŚ : część 1 – 9,9 mln zł; część 2 – 10,9 mln zł
ECM Group Polska: część 2 – 15,4 mln zł
TPF: część 1 – 12,2 mln zł; część 2 – 13,8 mln zł
Konsorcjum Eksametr oraz Miliarium : część 1 – 10,2 mln zł; część 2 – 11,6 mln zł
ZDI: część 1 – 9,8 mln zł; część 2 – 12,4 mln zł
MGGP: część 1 – 9,7 mln zł; część 2 – 11,1 mln zł.
Przypomnijmy, że w przetargu na wykonanie projektu oraz budowę drugiej jezdni obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej wpłynęło sześć ofert. GDDKiA zarezerwowała 203,6 mln zł. Polaqua, najtańszy oferent, zaproponował 183,4 mln zł. Najwięcej, bo 279,9 mln zł zażyczył sobie pruszkowski Strabag. Z kolei w przetargu na budowę S19 od końca obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej do Lubartowa wpłynęło 9 ofert. Tylko jedna nie mieściła się w kwocie 439,5 mln złotych zarezerwowanej przez urzędników.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |