Są chętni do rozbudowy DK46 Ślężany – Lelów

Fot. Google Maps
Sześć ofert wpłynęło do GDDKiA w przetargu na opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową drogi krajowej nr 46 Ślężany – Lelów.
Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń. Będzie też wspierał zamawiającego na etapie przetargu na roboty budowlane i pełnił nadzór autorski.
GDDKiA zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 870 tys. zł. Najtańszą ofertę złożyła spółka Gramar z Lublińca o wartości. Ta propozycja miała wartość 876,559 tys. zł. Najdroższą ofertę wyceniono na ponad 2,2 mln zł.
Ile czasu
Usługa ma zostać zrealizowana w terminie 93 miesięcy, na co składa się: 15 miesięcy na wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie potrzebnych decyzji administracyjnych, 8 miesięcy przewidziane jest dla realizacji obowiązków wynikających z procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, 70 miesięcy przewidziane jest na pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych (wraz z okresem rękojmi za wady wynoszącym 60 miesięcy).
Przewidywana do zaprojektowania rozbudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku Ślężany – Lelów obejmuje przebudowę odcinka od km 225+100 do km 228+300, o łącznej długości 3,2 km. W ramach rozbudowy konstrukcja drogi zostanie dostosowana do nośności 11,5 ton na oś, a uspokojenie ruchu drogowego przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników.
Co będzie robione
Przebudowana droga krajowa nr 46 powinna zostać zaprojektowana jako droga główna ruchu przyspieszonego (GP), o przekroju jednojezdniowym z dwoma pasami ruchu o szerokości jednego pasa 3,5 m.
Konstrukcja jej nawierzchni dostosowana będzie do przenoszenia obciążenia 11,5 ton na oś. Do obliczeń wytrzymałości konstrukcji nawierzchni należy przyjąć 5 kategorię ruchu. Przebudowany odcinek należy wyposażyć w niezbędne urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
GDDKiA zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 870 tys. zł. Najtańszą ofertę złożyła spółka Gramar z Lublińca o wartości. Ta propozycja miała wartość 876,559 tys. zł. Najdroższą ofertę wyceniono na ponad 2,2 mln zł.
Ile czasu
Usługa ma zostać zrealizowana w terminie 93 miesięcy, na co składa się: 15 miesięcy na wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie potrzebnych decyzji administracyjnych, 8 miesięcy przewidziane jest dla realizacji obowiązków wynikających z procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, 70 miesięcy przewidziane jest na pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych (wraz z okresem rękojmi za wady wynoszącym 60 miesięcy).
Przewidywana do zaprojektowania rozbudowa drogi krajowej nr 46 na odcinku Ślężany – Lelów obejmuje przebudowę odcinka od km 225+100 do km 228+300, o łącznej długości 3,2 km. W ramach rozbudowy konstrukcja drogi zostanie dostosowana do nośności 11,5 ton na oś, a uspokojenie ruchu drogowego przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników.
Co będzie robione
Przebudowana droga krajowa nr 46 powinna zostać zaprojektowana jako droga główna ruchu przyspieszonego (GP), o przekroju jednojezdniowym z dwoma pasami ruchu o szerokości jednego pasa 3,5 m.
Konstrukcja jej nawierzchni dostosowana będzie do przenoszenia obciążenia 11,5 ton na oś. Do obliczeń wytrzymałości konstrukcji nawierzchni należy przyjąć 5 kategorię ruchu. Przebudowany odcinek należy wyposażyć w niezbędne urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |