Są oferty na nadzór nad S12 do Dorohuska

Fot. Google Maps
Ponad 53,5 mln zł przeznaczyła GDDKiA na nadzór nad projektowaniem i budową drogi ekspresowej S12 od miejscowości Piaski pod Lublinem do Dorohuska. Pieniędzy wystarczy, by wybrać ofertę.
GDDKiA otworzyła oferty w przetargu na tę usługę. Postępowanie było prowadzone w podziale na trzy części. Odpowiadające poszczgólnym odcinkom realizacyjnym: Piaski (koniec obwodnicy) – obiekt WD-08 (wraz z obiektem, obiekt WD-15 (wraz z obiektem) – węzeł Chełm Zachód (bez węzła), węzeł Chełm Wschód (bez węzła) – Dorohusk.
Zgłosiło się 11 wykonawców, z czego 9 oferentów jest zainteresowanych pełnieniem nadzoru dla wszystkich trzech zadań.
Najtańszą ofertę dla odcinka pierwszego złożyło konsorcjum Bico Group z Warszawy i TNM Limited z Tel Awiwu. Prace wyceniono na 11,479 mln zł przy budżecie zamawiającego na tę część w kwocie 16,876 mln zł. Oferta najdroższa jest warta 32,944 mln zł, a złożyła ją Lafrentz Polska.
Drugi odcinek najtaniej został wyceniony przez ECM Group z Warszawy – 12,492 mln zł. Budżet inwestora w tym przypadku to 18,043 mln zł, a propozycja najdroższa to 34,692 mln zł (Lafrentz Polska).
Nadzór nad odcinkiem Chełm Wschód – Dorohusk najtaniej wyceniła firma ECM Group – 12,832 mln zł. Budżet inwestora w tym przypadku to 18,648 mln zł. Najdroższy oferent (Lafrentz Polska) zaproponował 36,281 mln zł.
GDDKiA ma już także oferty na projekt i budowę tych odcinków. Wartość najtańszych ofert to odpowiednio Piaski – Dorohucza – ok. 358 mln zł, Dorohucza – Chełm Zachód – niecałe 958 mln zł oraz Chełm Zachód – Dorohusk – 1 mld zł.
Zgłosiło się 11 wykonawców, z czego 9 oferentów jest zainteresowanych pełnieniem nadzoru dla wszystkich trzech zadań.
Najtańszą ofertę dla odcinka pierwszego złożyło konsorcjum Bico Group z Warszawy i TNM Limited z Tel Awiwu. Prace wyceniono na 11,479 mln zł przy budżecie zamawiającego na tę część w kwocie 16,876 mln zł. Oferta najdroższa jest warta 32,944 mln zł, a złożyła ją Lafrentz Polska.
Drugi odcinek najtaniej został wyceniony przez ECM Group z Warszawy – 12,492 mln zł. Budżet inwestora w tym przypadku to 18,043 mln zł, a propozycja najdroższa to 34,692 mln zł (Lafrentz Polska).
Nadzór nad odcinkiem Chełm Wschód – Dorohusk najtaniej wyceniła firma ECM Group – 12,832 mln zł. Budżet inwestora w tym przypadku to 18,648 mln zł. Najdroższy oferent (Lafrentz Polska) zaproponował 36,281 mln zł.
GDDKiA ma już także oferty na projekt i budowę tych odcinków. Wartość najtańszych ofert to odpowiednio Piaski – Dorohucza – ok. 358 mln zł, Dorohucza – Chełm Zachód – niecałe 958 mln zł oraz Chełm Zachód – Dorohusk – 1 mld zł.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |