Partnerzy serwisu:

Siedem ofert na S19 do Międzyrzeca Podlaskiego. Jedna ze Szwajcarii

Elżbieta Pałys 15.10.2021

Siedem ofert na S19 do Międzyrzeca Podlaskiego. Jedna ze Szwajcarii
fot. Google Maps
Spośród siedmiu ofert, które wpłynęły w przetargu na projekt i budowę S19 od granicy woj. mazowieckiego i lubelskiego do Międzyrzeca Podlaskiego najtańsza jest propozycja firmy Strabag. Jest także nieobecny dotychczas na naszym rynku drogowym wykonawca ze Szwajcarii. Jego cena istotnie odbiega od pozostałych.
Chodzi o fragment trasy Białystok – Lubartów na odcinku od granicy woj. mazowieckiego i lubelskiego do końca obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego. GDDKiA wyceniła to zadanie na 491,052 mln zł. Wszyscy wykonawcy, którzy startowali już w przetargach na inwestycje drogowe w Polsce zmieścili się w tej kwocie. Jedyny oferent, którego propozycja istotnie odbiega ceną od pozostałych to SSB Sauerwein&Schaefer Bau ze Szwajcarii. Ta firma, nowa jeśli chodzi o przetargi drogowe w naszym kraju, wyceniła prace na niemal dwukrotność budżetu inwestora – 978 mln zł.

Najtańsza propozycja została złożona przez Strabag – 391,538 mln zł. Kolejne oferty to: PTU Intercor – 399,750 mln zł, Budimex – 404,530 mln zł, Polaqua – 412,843 mln zł, Mota Engil – 438,915 mln zł, Stecol Corporation – 453,966 mln zł.

Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach zadania wybudowanych ma być 13,7 km drogi ekspresowej do końca obecnej obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego, gdzie na odcinku obwodnicy liczącym ok. 6,2 km dobudowana zostanie druga jezdnia.

W ramach kontraktu trzeba przebudować łącznice węzłów: Międzyrzec Podlaski Północ i Międzyrzec Podlaski Południe. Powstać maja także obiekty inżynierskie i przejście dla zwierząt dużych i średnich. Zaplanowano budowę Miejsc Obsługi Podróżnych oraz dróg dojazdowych i lokalnych.
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony