Strabag ma dokończyć zakopiankę Lubień – Naprawa

fot. GDDKiA
GDDKiA wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na kontynuację budowy drogi ekspresowej S7 na odcinku Lubień – Naprawa. Zadanie ma zrealizować Strabag Infrastruktura Południe. Zrobi to za 74,533 mln zł.
Jeśli nie będzie odwołań, inwestor podpisze umowę z wykonawcą. Prace pozostałe po rozwiązaniu umowy z pierwszym wykonawcą mają być zrealizowane w 8 miesięcy.
Jak informuje GDDKiA, zakres inwestycji obejmuje prace przygotowawcze, naprawcze oraz dokończenie budowy prawej jezdni odcinka drogi ekspresowej S7 Lubień – Naprawa o długości ok. 7,6 km. Trzeba też dokończyć miejsca obsługi podróżnych MOP Lubień i MOP Krzeczów, dojazdy technologiczne, a także system odwodnienia pasa drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Zabezpieczone muszą zostać skarpy głębokich wykopów, a na czas wykonywania robót zapewniony powinien być dojazd do wszystkich działek sąsiadujących z pasem drogowym. Należy dokończyć budowę lub przebudowę sieci infrastruktury technicznej i wykonać urządzenia ochrony środowiska (ekrany, urządzenia oczyszczania wód).
Rozstrzygnięty przetarg to wynik rozwiązania kontraktu z konsorcjum na czele z IDS-Bud. Kontrakt został zerwany w lipcu tego roku. Wykonawca miała zakończyć wszystkie prace do października, ale inwestor stwierdził, że to nierealne, ponieważ wykonawca nie rozpoczął prace w wymaganym zakresie po zakończeniu sezonu zimowego.
Wcześniej kierowcom został udostępniona lewa jezdnia tej trasy – kierowcy jeżdżą nim od grudnia ub. roku.
Z obecne przetargu na kontynuację budowy wyłączone zostało dokończenie estakady w Lubniu. Tę dokończy dotychczasowy podwykonawca firmą TBM. Umowa została podpisana 1 września.
W ramach umowy wykonawca ma dokończyć budowę estakady zgodnie z wydaną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i dokonać odbioru robót budowlanych po ich zakończeniu – informuje GDDKiA. Wynegocjowana cena za ten zakres prac to 42,229 mln zł. Termin zakończenia robót określono na 12 miesięcy i 15 dni od daty podpisania umowy. W ty przypadku okres zimowy jest wliczony do terminu realizacji.
Jak informuje GDDKiA, zakres inwestycji obejmuje prace przygotowawcze, naprawcze oraz dokończenie budowy prawej jezdni odcinka drogi ekspresowej S7 Lubień – Naprawa o długości ok. 7,6 km. Trzeba też dokończyć miejsca obsługi podróżnych MOP Lubień i MOP Krzeczów, dojazdy technologiczne, a także system odwodnienia pasa drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Zabezpieczone muszą zostać skarpy głębokich wykopów, a na czas wykonywania robót zapewniony powinien być dojazd do wszystkich działek sąsiadujących z pasem drogowym. Należy dokończyć budowę lub przebudowę sieci infrastruktury technicznej i wykonać urządzenia ochrony środowiska (ekrany, urządzenia oczyszczania wód).
Rozstrzygnięty przetarg to wynik rozwiązania kontraktu z konsorcjum na czele z IDS-Bud. Kontrakt został zerwany w lipcu tego roku. Wykonawca miała zakończyć wszystkie prace do października, ale inwestor stwierdził, że to nierealne, ponieważ wykonawca nie rozpoczął prace w wymaganym zakresie po zakończeniu sezonu zimowego.
Wcześniej kierowcom został udostępniona lewa jezdnia tej trasy – kierowcy jeżdżą nim od grudnia ub. roku.
Z obecne przetargu na kontynuację budowy wyłączone zostało dokończenie estakady w Lubniu. Tę dokończy dotychczasowy podwykonawca firmą TBM. Umowa została podpisana 1 września.
W ramach umowy wykonawca ma dokończyć budowę estakady zgodnie z wydaną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i dokonać odbioru robót budowlanych po ich zakończeniu – informuje GDDKiA. Wynegocjowana cena za ten zakres prac to 42,229 mln zł. Termin zakończenia robót określono na 12 miesięcy i 15 dni od daty podpisania umowy. W ty przypadku okres zimowy jest wliczony do terminu realizacji.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |