Partner serwisu

Warszawa: GDDKiA wybrała biuro projektanta drugiego odcinka obwodnicy aglomeracji

Grzegorz Rekiel 08.06.2022

Warszawa: GDDKiA wybrała biuro projektanta drugiego odcinka obwodnicy aglomeracji
fot. Dimitry Anikin/ unsplash
Najkorzystniejszą ofertę w przetargu na opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego dla Obwodnicy Aglomeracyjnej Warszawy (AOW) czyli drogi ekspresowej S50 pomiędzy S10 i DK92 wybrała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA). Zwyciężyło Biuro Projektowo-Badawcze Dróg i Mostów Transprojekt, które zaproponowało 8,5 mln złotych.
Chodzi o odcinek, który zostanie zlokalizowany po zachodniej stronie Warszawy pomiędzy planowanym połączeniem OAW z drogą ekspresową S10 w rejonie Naruszewa a drogą krajową nr 92. Będzie częścią Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej i trasy S50.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała właśnie najkorzystniejszą ofertę w przetargu na opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego. Zwyciężyło Biuro Projektowo-Badawcze Dróg i Mostów Transprojekt z Warszawy, które zaproponowało najmniej - 8,5 mln złotych brutto i zmieściło się w kwocie zaproponowanej przez GDDKiA.

Wpłynęło w sumie 8 ofert, z czego trzy zostały odrzucone. Złożyły je firmy: Ivia (opiewała na 14,1 mln złotych brutto); Mosty Katowice (16 mln zł) oraz Value Engineering (19,9 mln z). Do przetargu stanęły jeszcze: Multiconsult Polska (spółka zaproponowała 17,8 mln zł), konsorcjum TPF oraz Databout (11,6 mln zł), Trakt (8,6 mln zł) oraz Transprojekt Gdański (10,1 mln zł).

Zadaniem zwycięskiego biura będzie „przygotowanie dokumentacji zawierającej wariantowy przebieg odcinka Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej” oraz materiałów potrzebnych do wydania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach.

Podpisanie umowy z wykonawcą planowane jest jeszcze w czerwcu, chyba że wpłyną odwołania od decyzji GDDKiA (firmy mają 10 dni na ich złożenie). Przy wyborze zwycięzcy pod uwagę była brana: cena (waga 60 %), doświadczenie projektanta (waga 20 %), zespół środowiskowy (waga 10 %) oraz zespół geologiczny (waga 10 %).

Przypomnijmy, że na początku czerwca urzędnicy wybrali już najkorzystniejszą ofertę na przygotowanie studium dla pierwszego odcinka drogi S50 - od DK92 do S7. Oba fragmenty stanowić będą część OAW i połączą S10 w okolicy Naruszewa pod Płońskiem z S7 na południe od Warszawy.
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony