Warszawa. Kończą się prace gwarancyjne na moście południowym

fot. GDDKiA
Na sobotnie popołudnie zaplanowano przywrócenie stałej organizacji ruchu na jezdni mostu w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy. Wykonywane w ramach gwarancji frezowanie nawierzchni dobiega końca.
Prace rozpoczęły się na początku tygodnia. Wykonawca, który wymieniał wierzchnią warstwę nawierzchni, o grubości 4 cm, na jednym pasie ruchu mostu w ciągu S2, do piątku wykonał większość prac, m.in. ułożył warstwę ścieralną. Z uwagi na deszczową pogodę w piątek, ostatnie czynności zostały przeniesione na sobotę.
Chodzi o oczyszczenie, regulację dysków systemu odladzania, odtworzenie oznakowania i demontaż oznakowania czasowej organizacji ruchu. Po zakończeniu tych prac, w godzinach popołudniowych zaplanowano przywrócenie stałej organizacja ruchu.
Prace były wykonywane w ramach gwarancji należytego wykonania, co oznacza, że wszelkie koszty ponosi wykonawca tego zadania. Został do nich zobowiązany, ponieważ wyniki wykonanych przez GDDKiA badań równości podłużnej nie spełniały wymogów wskazanych w warunkach kontraktu.– Po wykonaniu robót sprawdziliśmy jakość tych prac. Wyniki wykazały znaczącą poprawę, w stosunku do poprzednich, parametru równości podłużnej nawierzchni. Uzyskany wynik jest aż dwukrotnie lepszy niż dopuszczalny, co z pewnością będzie odczuwalne dla kierowców – podała GDDKiA.
Przed rozpoczęciem robót naprawczych w terenie, wykonawca miał za zadanie przygotować program naprawczy, następnie projekt wykonawczy oraz projekt czasowej organizacji ruchu. Dopiero po zatwierdzeniu kolejno poszczególnych dokumentów i przygotowaniu harmonogramu robót, mógł rozpocząć etap realizacji.
Chodzi o oczyszczenie, regulację dysków systemu odladzania, odtworzenie oznakowania i demontaż oznakowania czasowej organizacji ruchu. Po zakończeniu tych prac, w godzinach popołudniowych zaplanowano przywrócenie stałej organizacja ruchu.
Prace były wykonywane w ramach gwarancji należytego wykonania, co oznacza, że wszelkie koszty ponosi wykonawca tego zadania. Został do nich zobowiązany, ponieważ wyniki wykonanych przez GDDKiA badań równości podłużnej nie spełniały wymogów wskazanych w warunkach kontraktu.– Po wykonaniu robót sprawdziliśmy jakość tych prac. Wyniki wykazały znaczącą poprawę, w stosunku do poprzednich, parametru równości podłużnej nawierzchni. Uzyskany wynik jest aż dwukrotnie lepszy niż dopuszczalny, co z pewnością będzie odczuwalne dla kierowców – podała GDDKiA.
Przed rozpoczęciem robót naprawczych w terenie, wykonawca miał za zadanie przygotować program naprawczy, następnie projekt wykonawczy oraz projekt czasowej organizacji ruchu. Dopiero po zatwierdzeniu kolejno poszczególnych dokumentów i przygotowaniu harmonogramu robót, mógł rozpocząć etap realizacji.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |