Wycenili badania pod obwodnice Sępólna i Kamienia Krajeńskiego

Fot. Google Maps
Zanim ruszy przetarg na projekt i budowę obwodnic Sępólna Krajeńskiego, trzeba wykonać rozpoznanie i badanie podłoża budowlanego. GDDKiA ma oferty od wykonawców, którzy dokończą prace rozpoczęte przez inny podmiot.
Jak informuje inwestor, to ostatni krok w przygotowaniach do ogłoszenia przetargu budowlanego.
Obwodnice Sępólna Krajeńskiego i Kamienia Krajeńskiego są planowane w ciągu drogi krajowej nr 25. Badania podłoża dla tej inwestycji rozpoczęły się wiosną ub. roku, jednak realizująca je firma – Przedsiębiorstwo Geotech z Bydgoszczy – zbankrutowała. Prace musi dokończyć ktoś inny.
W przetargu na dokończenie prac zgłosiło się dwóch wykonawców. To Testland Laboratorium Materiałów Budowlanych z Łężyc z oferta wartą 1,093 mln zł oraz Multiconsult Polska z Warszawy – 1,872 mln zł.
Obie oferty przekraczają budżet inwestora oszacowany na 924,427 mln zł. Jeśli przetarg zostanie rozstrzygnięty, wybrany wykonawca będzie miał osiem miesięcy na opracowanie potrzebnej dokumentacji.
Obwodnice będą realizowane w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do roku 2030, czyli nowego programu drogowego. Łączna długość obu tras, które przejmą ruch tranzytowy z drogi krajowej nr 25 przebiegającej przez miejscowości wynosi 8,7 km.
Przetarg na projekt i budowę jest zapowiadany na ostatni kwartał tego roku.
Obwodnice Sępólna Krajeńskiego i Kamienia Krajeńskiego są planowane w ciągu drogi krajowej nr 25. Badania podłoża dla tej inwestycji rozpoczęły się wiosną ub. roku, jednak realizująca je firma – Przedsiębiorstwo Geotech z Bydgoszczy – zbankrutowała. Prace musi dokończyć ktoś inny.
W przetargu na dokończenie prac zgłosiło się dwóch wykonawców. To Testland Laboratorium Materiałów Budowlanych z Łężyc z oferta wartą 1,093 mln zł oraz Multiconsult Polska z Warszawy – 1,872 mln zł.
Obie oferty przekraczają budżet inwestora oszacowany na 924,427 mln zł. Jeśli przetarg zostanie rozstrzygnięty, wybrany wykonawca będzie miał osiem miesięcy na opracowanie potrzebnej dokumentacji.
Obwodnice będą realizowane w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do roku 2030, czyli nowego programu drogowego. Łączna długość obu tras, które przejmą ruch tranzytowy z drogi krajowej nr 25 przebiegającej przez miejscowości wynosi 8,7 km.
Przetarg na projekt i budowę jest zapowiadany na ostatni kwartał tego roku.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |