Przetarg na realizację inwestycji został ogłoszony w listopadzie zeszłego roku. Było to postępowanie ograniczone. W pierwszym etapie zainteresowani wykonawcy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do drugiego etapu zaproszono wykonawców po przeprowadzeniu oceny pod względem potencjału technicznego i kadrowego oraz zdolności ekonomicznej i finansowej.
Spośród wszystkich zaproszonych, oferty cenowe złożyło sześć podmiotów. Najdrożej realizację inwestycji wyceniło konsorcjum Intercor i Trakt i było to 510,259 mln zł. Pozostałe oferty zostały złożone przez konsorcjum Strabag i Heilit+Woerner (433,583 mln zł), konsorcjum Aldesa (444,401 mln zł), konsorcjum Mota-Engil (447,3434 mln zł), konsorcjum Vianini Lavori i Toto Construzione Generali (483,059 mln zł).
Droga ekspresowa S19 objęta postępowaniem będzie miała 9,8 km długości i umożliwi ominiecie Lublina z zachodniej strony. Trasa rozpocznie się od zbudowanego na przecięciu dróg S12, S17 i S19 węzła Lublin Sławinek. Wzdłuż drogi powstaną węzły Lublin Szerokie (Płouszowice) na skrzyżowaniu z DW-830 oraz węzeł Lublin Węglin (Konopnica) na skrzyżowaniu z przebudowywanym odcinkiem DW-747.
Redakcja i reklama w portalu
Skład redakcji i dane kontaktowe >
Regulamin
Serwisy partnerskie:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Railway Market
Rynek Lotniczy