Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Linie kolejowe - Polska

Ceny na dwa z czterech wiaduktów na CMK w budżecie zamawiającego

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfrastruktury.pl 10.05.2019

 

Ceny na dwa z czterech wiaduktów na CMK w budżecie zamawiającego
fot. Skanska

Zobacz więcej na temat:

CMK
PKP PLK
Inwestycje
Wiadukty

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyła oferty w przetargu na budowę czterech skrzyżowań dwupoziomowych na linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie. Potencjalni wykonawcy złożyli kwoty mieszczące się w budżecie zamawiającego w dwóch z czterech części postępowania.
Przedsięwzięcie przewiduje realizację czterech wiaduktów nad Centralną Magistralą Kolejową. Bezkolizyjne obiekty mają powstać w ciągu 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wraz z nimi znikną przejazdy drogowo-kolejowe.

Pierwsze skrzyżowanie dwupoziomowe ma powstać w km 95,136 linii kolejowej (część 1), a następne w lokalizacjach według kilometrażu: 98,564 (część 2), 142,850 (część 3) oraz 149,500 (część 4).

Zamawiający planował przeznaczyć na ich realizację kolejno: 35,535 mln zł, 42,036 mln zł, 37,253 mln zł oraz 29,1 mln zł. Łącznie jest to 143,924 mln zł.

Inwestor założył, że jeden wykonawca może się ubiegać maksymalnie o realizację dwóch spośród czterech zadań. Ostatecznie zestawienie ofert prezentuje się następująco:
Zestawienie złożonych propozycji (mln zł)
Oferent część 1 część 2 część 3 część 4
Warbud 45,441
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych i Polwar 45,47 52,155
Intop Warszawa 48,555 57,987
Strabag 83,612 94,629
IMB-Podbeskidzie i Trakt 40,295
Mostostal Kielce i Intop Skarbimierzyce 56,988 45,712
Intop Tarnobrzeg 40,819 32,579
Nowak-Mosty 35,704 28,267
PBW Inżynieria i Dromosttor 44,278
Eurovia Polska 34,958
Roboty będą polegały na wybudowaniu nowej infrastruktury drogowej, w tym usunięcie kolizji poprzez przebudowę istniejących sieci, wzmocnienie gruntu pod nasypami drogowymi, budowa dróg z nasypami i zjazdami. Trzeba wreszcie wybudować wiadukt drogowy, przepusty pod nasypami drogowymi i zlikwidować istniejący przejazd kolejowy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5