Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Krajowe - Mazowieckie

Kolejne podejście GDDKiA do STEŚ dla obwodnicy Ostrołęki

| Leonard Dolecki źródło: RynekInfrastruktury.pl 24.07.2019

 

Kolejne podejście GDDKiA do STEŚ dla obwodnicy Ostrołęki
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Mazowieckie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłosił przetarg na opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego (STEŚ) dla budowy obwodnicy Ostrołęki w ciągu drogi krajowej nr 53. Jest to trzecie podejście inwestora do znalezienia wykonawcy tego przedsięwzięcia.
Na oferty zamawiający czeka do 29 sierpnia br. Podczas ich oceny będzie on brał pod uwagę takie aspekty jak: cena (60%), doświadczenie zespołu projektowego (18%), doświadczenie zespołu środowiskowego (10%), doświadczenie zespołu geologicznego (6%) oraz ilość wizji lokalnych (6%).

Jest to trzecie ogłoszenie postępowania, którego celem jest znalezienie firmy, która opracuje STEŚ dla obwodnicy Ostrołęki. Pierwszy przetarg został ogłoszony w październiku 2018 roku. Na początku grudnia poznaliśmy zestawienie ofert. Zamawiający otrzymał propozycje cenowe w zakresie 3,527-4,532 mln zł, przy zakładanym budżecie 2,496 mln zł. Później, po niemal pięciu miesiącach, podjęto decyzję o unieważnieniu przetargu z powodu zbyt wysokich propozycji cenowych.

Kolejny przetarg ruszył w maju br. Również tym razem oferty okazały się zbyt drogie. Mieściły się one w zakresie od 2,984 mln zł do 5,592 mln zł, przy budżecie zamawiającego równym 2,496 mln zł.

View Larger Map

Celem inwestycji jest poprawa warunków podróżowania i bezpieczeństwa ruchu, wyprowadzenie ruchu tranzytowego z centrum Ostrołęki, poprawa płynności ruchu, ograniczenie negatywnego oddziaływania drogi na środowisko i tereny przyległe. Zakres inwestycji obejmuje budowę dostosowanej do nośności 115 kN/oś drogi klasy GP o długości 12 km i przekroju 2+1.

W ramach zadania powstaną drogi dla obsługi przyległego terenu, obiekty inżynierskie, obwodnica zostanie wyposażona w urządzenia bezpieczeństwa ruchu, ochrony środowiska. Zakres prac obejmuje także budowę i przebudowę urządzeń infrastruktury zewnętrznej kolidującej z drogą.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5