Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Pozostałe - Polska

MOP. Zmiany w sklepach na stacjach Circle K

| inf. pras. źródło: inf. pras. 09.06.2019

 

MOP. Zmiany w sklepach na stacjach Circle K
fot. mat. pras.

Zobacz więcej na temat:

Biznes
MOP-y
Stacje benzynowe

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Nowy koncept sklepu na stacji Circle K to nie tylko nowoczesna zmiana aranżacji i wystroju wnętrza, ale również większa przestrzeń do odpoczynku i rozszerzona oferta gastronomiczna. Pilotażowe punkty zostały właśnie uruchomione w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Wieluniu.
Jeszcze kilkanaście lat temu stacje paliw w Polsce były miejscem, w którym można było wyłącznie zatankować samochód. Dziś, są to często punkty, gdzie można kupić mleko, ser czy świeże pieczywo, kiedy nasz sklep osiedlowy jest nieczynny, a także miejsca odpoczynku przy trasach, skupiające podróżnych szukających chwili wytchnienia przed dalszą podróżą. Zmieniające się realia branży oraz oczekiwania klientów napędzają kolejne pomysły transformacji stacji paliw. W ostatnich latach daje się zaobserwować widoczny trend wyjątkowego doceniania sztuki kulinarnej, celebrowania każdej chwili, a także minimalizm i prostota designu. Uważnie przypatrując się zmianom w upodobaniach i zachowaniach konsumentów, sieć stacji Circle K wprowadza na polski rynek zupełnie nowy koncept sklepu na stacji paliw.

Nowa aranżacja sklepu na stacji Circle K w Polsce

W drugim kwartale br. sieć Circle K uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept stacji to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce.

– Nowa koncepcja stacji Circle K to udane połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku – mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.

Całkiem nowa przestrzeń

Renowacja sklepu to zmiana aranżacji wnętrza oraz więcej przestrzeni dla gości, którzy zachcą zatrzymać się chwilę dłużej. Projekt to wspólna propozycja norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pomysłów dostarczonych przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Całości dopełniają lampy w kształcie okręgów rzucające światło o ciepłej barwie. Przestrzeń dla gości została wyposażona w mniejsze stoliki, wygodne kanapy oraz wysokie krzesła i stoły. Udostępniono także bezpłatne Wi-Fi, które uzupełnia gościom miły wypoczynek podczas delektowania się kawą z kącika Simply Great Coffee, a nawet umożliwia zorganizowanie spotkania biznesowego.

Rozszerzona oferta gastronomiczna

Nowa oferta to szeroki wybór świeżych, przyrządzanych na miejscu kanapek i wrapów, wysokiej jakości soczyste burgery i wrapoburgery, czy kanapki z szarpaną wołowiną, a w przyszłości także dania meksykańskie. Posiłki przygotowane według receptur opracowanych przez ekspertów kulinarnych Circle K przyniosą zupełnie nowe doświadczenia smakowe. Fani kiełbasek mogą jednak spać spokojnie – sieć nadal będzie przyrządzać kultowe hot dogi.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5