Partnerzy serwisu:
#Koronawirus w Polsce. Transport i infrastruktura - zobacz serwis specjalny!

 

Drogi | Ekspresówki - Polska

S7 Moczydło – Miechów na kolejnym etapie przygotowań

| Magdalena Romanowska źródło: Rynek Infrastruktury 25.10.2019

PARTNERZY DZIAŁU


 

S7 Moczydło – Miechów na kolejnym etapie przygotowań
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Po ogłoszeniu przetargu na projekt wykonawczy i budowę drogi S7 Moczydło – Miechów i uzyskaniu decyzji ZRID dla tego odcinka, Krakowski oddział GDDKiA ogłosił przetarg na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad tą inwestycją.
ZRID na tę inwestycję został wydany na początku października 2019 roku. Projektowana trasa przechodzi przez 13 miejscowości w Małopolsce: Brzuchania, Kalina Mała, Bukowska Wola i w gminie Książ Wielki w miejscowościach: Moczydło, Krzeszówka, Książ Mały, Wielka Wieś, Boczkowice, Częstoszowice, Giebułtów, Małoszów, Tochołów, Antolka i w województwie świętokrzyskim, w powiecie jędrzejowskim, w gminie Wodzisław, w miejscowości Świątniki. Będzie miała 18,7 km długości.

Trwają też ostatnie dni przetargu na kontynuowanie projektowania i budowę tego odcinka. Oferty poznamy 29 października.

Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i budową odcinka S7 Moczydło – Miechów obejmie w szczególności weryfikację dokumentacji projektowej, jej kompletności, wzajemnej zgodności, zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontroli nad realizacją robót. Dodatkowo w skład obowiązków będzie prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych. Przez cały okres rozbudowy pełniący nadzór będzie musiał również stale monitorować, prowadzić i rozstrzygać sprawy związane z właściwym wykonaniem robót .

Umowa będzie obowiązywać przez dwa miesiące od jej podpisania. Otwarcie ofert nastąpi 27 listopada 2019 roku. O wyborze wykonawcy zadecyduje w 28 procentach jakość, w 12 procentach doświadczenie personelu konsultanta i w 60 procentach cena.

Przypominamy, że obecnie trwa budowa drogi na odcinku S7 Szczepanowice – Widoma. Symboliczne wbicie łopaty miało miejsce 11 września. Wykonawcą tego odcinka jest Mota Engil.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5