Partnerzy serwisu:

 

Drogi | Ekspresówki - Polska

S86. Remont wiaduktów zgodnie z planem, ale kierowcy niezadowoleni

| mr źródło: Rynek Infrastruktury 07.11.2019

 

S86. Remont wiaduktów zgodnie z planem, ale kierowcy niezadowoleni
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Trwają prace przy remoncie wiaduktów na S86 w Katowicach. Zakończono już montaż konstrukcji podparcia przy podporach skrajnych. Aktualnie montowane są elementy konstrukcji podparcia przy podporze w pasie rozdziału jezdni. Chociaż prace idą zgodnie z planem, wywołują ogromne niezadowolenie kierowców. Jezdnia w kierunku Sosnowca i Tychów jest zawężona, co powoduje ogromne korki.
Po zakończeniu betonowania i podparcia skrajnych filarów przystąpiono do podparcia przęseł przy środkowym filarze. Jak informuje GDDKiA w komunikacie, te prace z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, bardzo duże natężenie ruchu oraz wysoki poziom skomplikowania, wymagają wyjątkowej organizacji pracy oraz precyzji od wykonawcy. Ostatnim etapem remontu będzie montaż barier ochronnych w rejonie wykonanych prac podporowych.

Na czas montażu konstrukcji podparcia w pasie rozdziału drogi S86 wyłączone są z ruchu lewe, skrajne pasy w obu kierunkach: Sosnowca i Centrum Katowic. Jezdnia jest zawężona do trzech pasów w kierunku Sosnowca i do dwóch pasów w kierunku Katowic. Jak informują lokalne media, z tego powodu na jezdni tworzą się ogromne korki. Zatory tworzą się zwłaszcza na odcinku z dwoma przejezdnymi pasami. Kiedy jednak 30 października doszło do wypadku na trasie w kierunku Sosnowca, droga była zakorkowana w obie strony.

Wygląda jednak na to, że przy korzystnych warunkach atmosferycznych te utrudnienia zakończą się już niedługo. Jezdnia na tych odcinkach ma być zawężona do 11 listopada. Termin wykonania całości zakresu umowy wyznaczono na 15 listopada.

Jak już informowaliśmy, wykonawcą przebudowy jest firma DMK Inżynieria Sp. z o.o. z Rybnika. Podparcia, które są przyczyną zawężeń jezdni i korków, są niezbędne do bezpiecznego eksploatowania wiaduktów do czasu ich remontu.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5