Partnerzy serwisu:
#Koronawirus w Polsce. Transport i infrastruktura - zobacz serwis specjalny!

 

Drogi | Krajowe - Polska,Małopolska

Siódemka Rabka – Chyżne. Rusza trzeci przetarg – czy się uda?

| Elżbieta Pałys źródło: RI 04.01.2021

PARTNERZY DZIAŁU


 

Siódemka Rabka – Chyżne. Rusza trzeci przetarg – czy się uda?
fot. Google Maps

Więcej z regionu:

Polska
Małopolska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

GDDKiA planuje budowę drogi na parametrach trasy ekspresowej, która połączy Rabkę z przejściem granicznym w Chyżnem. Jeszcze nie widomo którędy dokładnie szlak zostanie poprowadzony. Dwa przetargi na studium korytarzowe nie dały rozstrzygnięcia. Rusza trzeci.
Potrzebny jest wykonawca, który opracuje studium korytarzowe dla dwujezdniowej drogi klasy GP na parametrach klasy S, w ciągu DK-7 Rabka – Chyżne. Ten odcinek nie jest na razie uwzględniony jako droga klasy S, ale publiczny inwestor chce, by budowana obecnie siódemka do Rabki miała swoją kontynuację drogą o podobnych parametrach aż do granicy ze Słowacją. Dalej w podobnym standardzie będzie można kontynuować podroż za granicą.

Najpierw trzeba jednak wytyczyć szlak, którym droga zostanie poprowadzona. GDDKiA już dwa razy próbowała znaleźć wykonawcę – oferty otwierano w sierpniu i w listopadzie. W pierwszym przetargu wpłynęły 3 oferty, ale dwie odrzucono, w drugim dwie, przy czym tańsza została odrzucona. Te propozycje, które zostały, przekraczały zaplanowany budżet (1,328 mln zł), oba przetargi zostały więc unieważnione.

Nowe ogłoszone ostatniego dnia roku postępowanie przewiduje otwarcie ofert 8 lutego. Na realizację zamówienia będzie 15 miesięcy, z tego 9 miesięcy na studium korytarzowe, a pozostały czas na przygotowanie przetarg dla kolejnych opracowań.

W skład zamówienia wchodzi opracowanie: rozwiązań technicznych, analiz i prognoz ruchu, oceny wpływu na bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz na środowisko oraz zestawienia kosztów, planowania i finansowania zadania inwestycyjnego. Wybrana firma przeanalizuje także koszty i korzyści wariantów inwestycyjnych oraz wykona wielokryterialną analizę porównawczą rozpatrywanych opcji.


Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5