Więcej z regionu:
Polska
Główne tematy na których skoncentrowała się Agnes Hernad podczas swojego wykładu to wyzwania dla branży transportu morskiego, a także terminowość dostaw i kompleksowa obsługa klienta. – Naszym głównym celem jest pokazanie, że logistyka to logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, w którym każde ogniwo jest od siebie współzależne. W niepewnej sytuacji na rynku sukces może zagwarantować tylko odpowiednia synchronizacja usług oraz gotowość firm do zrewidowania swoich planów biznesowych – mówiła Agnes Hernad.
Aktualna sytuacja na rynku w dużej mierze zadecydowała o obecnym kształcie oferty Maersk. Firma w drugim półroczu 2012 roku zdecydowała się na podniesienie stawek w celu przywrócenia rentowności i odwrócenia negatywnych tendencji spowodowanych rosnącymi kosztami, szczególnie cenami paliwa. Systematyczne informowanie klientów i komunikowanie powodów wprowadzania podwyżek w rezultacie pozwoliły zminimalizować negatywne reakcje wśród klientów armatora, a polityka odrabiania strat, ponoszonych przez ostatnie lata, doprowadziła do zmniejszenia straty Maersk Line o ponad 200 mln dolarów w pierwszym półroczu 2012 roku.
Firma Maersk Line ponad rok temu ogłaszając swój manifest, jako priorytet ustanowiła wprowadzenie prostego i intuicyjnego procesu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zapewnienie niezawodnych usług. Takim rozwiązaniem stała się m. in. usługa Daily Maersk, dzięki której poziom terminowości serwisów Maersk Line wzrósł do ponad 90 proc. To rekord w historii firmy, który jest jednocześnie jej wyróżnikiem na rynku, gdzie terminowość dostaw oscyluje na poziomie ok 60 proc.
Redakcja i reklama w portalu
Skład redakcji i dane kontaktowe >
Regulamin
Serwisy partnerskie:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Railway Market
Rynek Lotniczy