Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

 

Porty | Żegluga - Polska

Forum Managerów Logistyki: Maersk Line o swojej koncepcji transportu

| sg źródło: Rynek Infrastruktury 16.10.2012

 

Forum Managerów Logistyki: Maersk Line o swojej koncepcji transportu
Aügnes Hern; fot. Maersk Line

Więcej z regionu:

Polska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

– Spowolnienie gospodarcze, kryzys w wielu częściach świata, a co za tym idzie również zmienny popyt to powody, dla których zdecydowaliśmy się głośno mówić o tym, że nieuniknionym sposobem odzyskania rentowności branży jest podniesienie stawek – powiedziała podczas Forum Managerów Logistyki w Warszawie Agnes Hernad, customer service and CSR manager firmy Maersk Line w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Główne tematy na których skoncentrowała się Agnes Hernad podczas swojego wykładu to wyzwania dla branży transportu morskiego, a także terminowość dostaw i kompleksowa obsługa klienta. – Naszym głównym celem jest pokazanie, że logistyka to logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, w którym każde ogniwo jest od siebie współzależne. W niepewnej sytuacji na rynku sukces może zagwarantować tylko odpowiednia synchronizacja usług oraz gotowość firm do zrewidowania swoich planów biznesowych – mówiła Agnes Hernad.

 

Aktualna sytuacja na rynku w dużej mierze zadecydowała o obecnym kształcie oferty Maersk. Firma w drugim półroczu 2012 roku zdecydowała się na podniesienie stawek w celu przywrócenia rentowności i odwrócenia negatywnych tendencji spowodowanych rosnącymi kosztami, szczególnie cenami paliwa. Systematyczne informowanie klientów i komunikowanie powodów wprowadzania podwyżek w rezultacie pozwoliły zminimalizować negatywne reakcje wśród klientów armatora, a polityka odrabiania strat, ponoszonych przez ostatnie lata, doprowadziła do zmniejszenia straty Maersk Line o ponad 200 mln dolarów w pierwszym półroczu 2012 roku.

 

Firma Maersk Line ponad rok temu ogłaszając swój manifest, jako priorytet ustanowiła wprowadzenie prostego i intuicyjnego procesu zarządzania łańcuchem dostaw oraz zapewnienie niezawodnych usług. Takim rozwiązaniem stała się m. in. usługa Daily Maersk, dzięki której poziom terminowości serwisów Maersk Line wzrósł do ponad 90 proc. To rekord w historii firmy, który jest jednocześnie jej wyróżnikiem na rynku, gdzie terminowość dostaw oscyluje na poziomie ok 60 proc.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5