Partnerzy serwisu:
#Koronawirus w Polsce. Transport i infrastruktura - zobacz serwis specjalny!

 

Drogi | Wojewódzkie - Małopolska

Małopolska: Trzeba (sporo) dołożyć do rozbudowy DW-975 Paleśnica - Dąbrowa

| Elżbieta Pałys źródło: RynekInfratsruktury.pl 16.01.2017

PARTNERZY DZIAŁU


 

Małopolska: Trzeba (sporo) dołożyć do rozbudowy DW-975 Paleśnica - Dąbrowa
fot. impure_with_memory, morguefile.com

Więcej z regionu:

Małopolska

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Tylko dwie oferty wpłynęły do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie w związku z planem rozbudowy drogi nr 975. Tańsza propozycja blisko trzykrotnie przewyższa kosztorys.
Chodzi o przetarg w trybie zaprojektuj i wybuduj na rozbudowę drogi nr 975 łączącej Paleśnicę z dąbrową, na odcinku Sienna – Dąbrowa. To fragment o długości 5,6 km. Droga przeznaczona do rozbudowy jest jednojezdniową drogą klasy G, z dwoma pasami ruchu o szerokości od 3 do 3,5 m.


Wyświetl większą mapę

Wpłynęły dwie oferty. Tańsza złożyła firma Strabag Infrastruktura Południe wyceniając prace na 26,914 mln zł. Druga oferta, złożona przez konsorcjum Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB Podbeskidzie oraz Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Godrom została wyceniona na 33,825 mln zł. Inwestor zarezerwował na realizację zmówienia 9,349 mln zł.

W ramach planowanej inwestycji przewidziano m.in. wzmocnienie konstrukcji jezdni, przebudowę skrzyżowań DW-975 z drogami bocznymi, a także rozbudowę i budowę obiektu mostowego wraz z wykonaniem obiektu tymczasowego na czas realizacji robót. Zamawiający oczekiwał, że zadanie będzie zrealizowane w ciągu 18 miesięcy.

Zamawiający przyjął trzy kryteria oceny ofert: cena – 60 proc., okres gwarancji – 20 proc. oraz sposób naprawy uszkodzonej nawierzchni w okresie gwarancji i rękojmi – 20 proc. Obaj oferenci zaoferowali 84 m-ce gwarancji oraz podobny sposób naprawy nawierzchni – chodziło o procentową powierzchnię łat n a1 km drogi, którą będzie determinowała wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni, na odcinku 1 km. w obu przypadkach wskazano, że będzie to przedział między 1 a 2 proc.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5