Partnerzy serwisu:
#Koronawirus w Polsce. Transport i infrastruktura - zobacz serwis specjalny!

 

Drogi | Ekspresówki - Pomorskie

Pomorskie: Jest ZRID na S7 z Nowego Dworu Gdańskiego do Kazimierzowa

| Edyta Wsół źródło: RynekInfrastruktury.pl 06.03.2015

PARTNERZY DZIAŁU


 

Pomorskie: Jest ZRID na S7 z Nowego Dworu Gdańskiego do Kazimierzowa
fot. GDDKiA

Więcej z regionu:

Pomorskie

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wojewoda pomorski wydał zgodę na realizację inwestycji drogowej obejmujące drugi odcinek drogi ekspresowej S7 Gdańsk – Elbląg, który połączy Nowy Dwór Gdański i Kazimierzowo. Odcinek ten ma długość 20,5 km.
Wszystkie ZRID-y wydane

Wcześniej, pod koniec 2014 roku, wydano ZRID dla pierwszego odcinka trasy S7 z Koszwał do Nowego Dworu Gdańskiego. W sumie trasa łącząca Koszwały i Kazimierzowo będzie miała ponad 40 km długości.

Początek trasy w Koszwałach połączy się z istniejącą Południową Obwodnicą Gdańska, a koniec w Kazimierzowie – z obwodnicą Elbląga. Projektowany odcinek drogi S7 leży w europejskim korytarzu transportowym IA Ryga – Kaliningrad – Elbląg – Gdańsk (Via Hanzeatica) oraz w korytarzu z Gdańska przez Warszawę do Odessy (Via Intermare).

GDDKiA szuka wykonawców S7

Gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad jest w trakcie poszukiwań wykonawców dla dwóch odcinków drogi S7 między Gdańskiem a Elblągiem. Przetargi ograniczone na te zadania zostały ogłoszone pod koniec sierpnia 2014 roku.

27 października zeszłego roku do GDDKiA wpłynęły wnioski od wykonawców zainteresowanych realizacją inwestycji. Na zadanie 1 z Koszwał do Nowego Dworu Gdańskiego wpłynęło 13 wniosków, podobnie jak na drugie – z Nowego Dworu Gdańskiego do Kazimierzowa. Po tym, jak zamawiający zakończy ocenę potencjału wykonawców, wyśle do wybranych podmiotów zaproszenia do składania ofert cenowych.

Budowa drogi ekspresowej S7 z Koszwał do Kazimierzowa znajduje się na 11. miejscu listy podstawowej projektu Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023. Koszt budowy tego niespełna 40-kilometrowego odcinka szacowany jest na prawie 3,3 mld zł.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz też

 

ŚLEDŹ NAS NA:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.

współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Transport Publiczny ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5