Według DGP, najbliżej uzyskania kontraktu są firmy Strabag, Skanska i Dolnośląskie Surowce Skalne (DSS). Ten ostatni podmiot, który był głównym podwykonawcą COVEC-u, chce dokończyć inwestycję na A2 razem z partnerami, m.in. spółką Boegl & Krysl.
GDDKiA analizuje potencjał wykonawców. Zaproszenie do rozmów dostał też Budimex. Jednak firma nie zgodziła się na część warunków postawionych przez Generalną Dyrekcję. W rozmowie z „Rynkiem Infrastruktury” prezes Budimexu Dariusz Blocher wskazał na fakt, iż jego firma nie mogła przyjąć kamieni milowych wyznaczonych przez GDDKiA dla tej inwestycji. - Stwierdziliśmy, że my, jako Budimex, nie jesteśmy w stanie osiągnąć zaproponowanych dla nich terminów. Nie mogliśmy także podać ceny ryczałtowej. GDDKiA chciała się także dowiedzieć, czy ewentualne przejęcie tej inwestycji może wywrzeć negatywny wpływ na realizację innych przedsięwzięć dla Generalnej Dyrekcji. W moim przypadku tak właśnie by się stało, ponieważ nie mam ludzi, którzy czekają na telefon od GDDKiA z propozycją wzięcia kontraktu autostradowego – powiedział „Rynkowi Infrastruktury” Blocher.
Redakcja i reklama w portalu
Skład redakcji i dane kontaktowe >
Regulamin
Serwisy partnerskie:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Railway Market
Rynek Lotniczy