Partnerzy serwisu:
Intermodal i logistyka

Wybrano wykonawcę przebudowy Bulwarów Nadwiślańskich

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-09-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
Wybrano wykonawcę przebudowy Bulwarów Nadwiślańskich
ryc. Urząd Miasta Warszawa
Hydrobudowa Gdańsk przebuduje bulwary nadwiślańskie. 17 września władze Warszawy wybrały w przetargu wykonawcę. Zgodnie ze złożoną przez Hydrobudowę Gdańsk ofertą prace mają kosztować 122 mln zł i potrwają trzy lata.

Po otwarciu ofert wiadomo było, że Hydrobudowa Gdańsk złożyła najatrakcyjniejszą ofertę, ale komisja przetargowa musiała jeszcze zbadać właściwość ofert. W postępowaniu uczestniczyło 15 firm. Ostatecznie do składania ofert zostało zaproszonych siedem z nich.

 

Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana po upływie czasu przewidzianego na ewentualne odwołania pozostałych oferentów (mają na to czas do 27 września, później – ok. miesięczna kontrola Urzędu Zamówień Publicznych).

 

Całość prac obejmie bulwar od ul. Boleść do mostu Świętokrzyskiego. Pierwszy etap - od ul. Boleść do mostu Śląsko-Dąbrowskiego, realizowany jest w ramach projektu pn. Warszawski Węzeł Wodno-Rowerowy "Pedałuj i płyń", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Ten odcinek ma zostać ukończony jako pierwszy - już w ciągu 18 miesięcy od podpisania umowy.

 

Zaprojektowane rozwiązania, innowacyjne w skali kraju - jak m.in. pawilony na pływakach - konsultowane były z zarządcą wód, Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej. Bulwar i wszystkie elementy architektoniczne zaprojektowano tak, by były przygotowane na przejście wysokiej wody. Dzięki tej inwestycji na lewy brzeg zejdzie ze Skarpy Warszawskiej atrakcyjna przestrzeń miejska.

 

Przebudowane zostaną istniejące przejścia podziemne łączące bulwar ze Starym i Nowym Miastem, powstanie też nowe przejście na wysokości ulicy Bednarskiej, łączące na powrót odcięty Wisłostradą od rzeki Mariensztat. Bardzo ważna dla życia nad Wisłą będzie też przebudowa nabrzeży. Powstanie nowy, dolny poziom bulwaru, przy którym będą mogły zacumować statki i małe jednostki pływające, których z roku na rok w Warszawie przybywa. Zaprojektowany dolny poziom bulwaru jest potrzebny szczególnie w okresach kiedy, tak jak dziś, nad Wisłą utrzymują się niskie stany wody.

 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Polityka i prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Newseria Biznes 10 stycznia 2025

Do ceny paliwa doliczana będzie „opłata emisyjna”

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Redakcja 28 kwietnia 2017

Zobacz również:

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Polityka i prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Newseria Biznes 10 stycznia 2025

Do ceny paliwa doliczana będzie „opłata emisyjna”

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Redakcja 28 kwietnia 2017

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5