Rynek Infrastruktury
W sumie bariery pojawią się na 660 m drogi, głównie w rejonie skrzyżowań. Jak mówi Karol Kieliszek z lubelskiego ratusza, wykonawca będzie musiał w ciągu miesiąca zakończyć prace, a bariery muszą zostać zainstalowane najpóźniej do połowy maja.
Nie będą to jedyne roboty na ulicy Do Dysa. Należy skończyć jeszcze budowę ścieżki rowerowej, a na ulicy Stefczyka pojawią się pasy na jezdni. Wykonawca musi jeszcze wykonać drogę serwisową i sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu alei Spółdzielczości Pracy, Dożynkowej i Do Dysa.
Zbudowana ulica Do Dysa wraz z jej przedłużeniem w ciągu ulicy Wojtasa łączy się z aleją Spółdzielczości Pracy z ulicą Choiny. Te ulice są główną arterią drogową przyszłej strefy ekonomicznej mającej powstać na Bursakach i Rudniku. Miasto wyda na przygotowanie terenów inwestycyjnych w tym rejonie 22,8 mln zł, z czego 16,7 mln zł stanowi unijne dofinansowanie.