Rynek Infrastruktury
Najtańszą ofertę złożyła firma Ziajka Zbigniew Przedsiębiorstwo Drogowe, której wartość to 5 mln 857 tys. zł. Najdroższa oferta została przedstawiona przez firmę Heilit+Woerner i wyniosła ona 7 mln 212 tys. zł.
Pozostałe firmy, które złożyły oferty to Bickardt Bau Polska (5 mln 920 tys. zł), Eurovia Polska (6 mln 999 tys. zł), Berger Bau Polska (6 mln 480 tys. zł), Skanska (7 mln 775 tys. zł) oraz Eletrotim (7 mln 50 mln zł).
Inwestycję rozbudowy jezdni placu Orląt Lwowskich od ulicy Nabycińskiej do ulicy Podwale podzielono na trzy zadania. Pierwsze obejmuje rozbudowę jezdni placu wraz z korektą sygnalizacji, drugie budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Piłsudskiego i Lelewela. Trzecie zadanie dotyczy budowy sygnalizacji świetlnej na placu Kościuszki.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty drogowe dotyczące poszerzenia i remontu drogi, roboty kanalizacyjno-sanitarne, elektroenergetyczne, elektrotrakcyjne, elektroenergetyczne i gazowe. Wprowadzone zostaną także korekty w sygnalizacji świetlnej.