Bliska współpraca z klientem oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi to priorytety CEMEX Polska na 2016 rok. – Postawienie klienta w centrum naszej uwagi będzie źródłem wymiernych korzyści dla obu stron. Podstawą jest zrozumienie jego potrzeb pozwalające na dostarczanie dopasowanej do niego oferty – mówi Rafał Gajewski, dyrektor Pionu Handlowego, członek Zarządu CEMEX Polska.
Czas poprawy wyników
Skupianie się na potrzebach klientów oraz dostarczanie skrojonych na miarę rozwiązań o wartości dodanej, jako elementy budujące świadomą lojalność, to jeden z priorytetów CEMEX Polska. – Nie bez znaczenia jest fakt, że po słabym dla CEMEX Polska pod względem ilości i wartości sprzedaży roku 2014, rok 2015 był okresem, który potwierdził solidną pozycję CEMEX na bardzo konkurencyjnym polskim rynku materiałów budowlanych. Stało się tak, pomimo silnej presji cenowej. Jesteśmy jednak niezadowoleni z aktualnie niskich poziomów cen w branży, znajdujących się niestety wśród najniższych w Europie. Utrudnia to inwestycje tak bardzo potrzebne do zapewnienia długofalowego zrównoważonego rozwoju tego strategicznego sektora w Polsce – ocenia Rafał Gajewski, członek Zarządu CEMEX Polska.
W drugim półroczu 2014 roku CEMEX Polska skupiała się na intensywnej odbudowie pozycji rynkowej, która uległa nadzwyczajnemu osłabieniu w 2013 roku oraz w pierwszej połowie roku 2014. – Przez cały rok 2015 nasza docelowa pozycja pozostawała relatywnie stabilna. Taka dłuższa stabilizacja daje nam dobre podstawy do intensyfikacji w bieżącym roku działań skoncentrowanych na dostarczaniu większej wartości każdemu z naszych klientów – komentuje Rafał Gajewski. – Z satysfakcją obserwujemy, że klienci są coraz bardziej skłonni nawiązywać współpracę z firmami takimi jak CEMEX, które słuchają ich potrzeb i są w stanie dostarczać innowacyjne rozwiązania o wartości dodanej przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, jakości i ochrony środowiska – stwierdza R. Gajewski.
Wymagania klientów w centrum uwagi
Rafał Gajewski zaznacza, że CEMEX Polska wraz ze swoimi partnerami chce przede wszystkim prawidłowo przygotować się do kolejnych projektów infrastrukturalnych, a te będą owocować odpowiednim poziomem sprzedaży w następnych latach. – Największą uwagę skupiamy na rosnących wymaganiach klientów oraz ewolucji ich oczekiwań względem dostawców. Obserwacja rynku i naszych partnerów biznesowych pokazuje, że naszym priorytetem jest bliska współpraca z klientem – mówi dyrektor Pionu Handlowego w CEMEX Polska.
Aby wspomniany priorytet był z powodzeniem realizowany, CEMEX Polska organizował już w zeszłym roku spotkania z klientami, a zebrane w ten sposób informacje umożliwiły spółce zbudowanie filarów jej strategii na 2016 rok. – Mam pełne przekonanie, że umieszczenie klienta i jego oczekiwań w centrum uwagi będzie źródłem wymiernych korzyści finansowych zarówno dla naszych klientów, jak i dla CEMEX Polska – stwierdza Rafał Gajewski.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.