CEMEX z powodzeniem zakończył wdrażanie platformy CEMEX Go, tym samym tworząc podstawy dla wyższego standardu obsługi klienta w światowym przemyśle materiałów budowlanych.
CEMEX jest zaangażowany w proaktywne opracowywanie innowacyjnych produktów i najnowocześniejszych rozwiązań, które pomagają spełnić potrzeby biznesowe klientów. Sukces CEMEX Go jest świadectwem zaangażowania firmy i nieustannej pracy nad innowacjami i ulepszeniami.
CEMEX Go to najnowocześniejsze rozwiązanie cyfrowe stworzone w odpowiedzi na wymagania biznesowe klientów. CEMEX Go jest potwierdzeniem zaangażowania firmy CEMEX w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta dzięki technologii cyfrowej. Jest to projekt z zakresu badań i rozwoju, innowacji i rozwoju działalności gospodarczej CEMEX, opracowany przez globalną sieć współpracy badawczo-rozwojowej, kierowaną przez centra badawcze CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza wizja zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta dzięki technologii cyfrowej została wdrożona i jest dostępna dla naszych klientów na całym świecie. Platforma CEMEX Go okazała się być rewolucyjnym, uznanym i niezbędnym narzędziem dla naszych klientów. Jest ona dostępna w każdym miejscu i o każdej porze dnia, dzięki czemu usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i zwiększa wydajność pracy – powiedział Fernando A. González, Prezes CEMEX.
Prezes CEMEX dodał: „Nie spoczywamy na laurach. Nadal jesteśmy w początkowej fazie transformacji cyfrowej w CEMEX. Chcemy zapewnić klientom niezrównane, wielokanałowe usługi i unowocześnić branżę materiałów budowlanych. Będziemy nadal rozwijać CEMEX Go, aby ulepszać usługi świadczone naszym klientom”.
Do tej pory kluczowe osiągnięcia w ramach CEMEX Go obejmują: dostępność platformy w 21 krajach, 96% stałych klientów firmy korzysta z CEMEX Go, 45% całkowitej sprzedaży CEMEX na świecie jest generowane poprzez CEMEX Go, ponad 500 000 płatności w ujęciu rocznym zostało zrealizowanych za pośrednictwem platformy, 1,5 miliona dostaw w ujęciu rocznym zrealizowano za pomocą CEMEX Go.
CEMEX Go to rewolucyjne, najnowocześniejsze rozwiązanie cyfrowe, które automatyzuje rozliczenia z klientami, umożliwia klientom CEMEX zakup produktów, monitorowanie dostaw na mapie i płynne zarządzanie zamówieniami w czasie rzeczywistym. Platforma zapewnia doskonałą obsługę klienta w porównaniu do wszystkich usług świadczonych w przeszłości i jest jedyną tego typu platformą w światowej branży materiałów budowlanych. CEMEX Go wpływa na rolę przedstawicieli sił sprzedaży w firmie, pozwalając im poświęcić więcej czasu na współpracę z klientami.
Dzięki CEMEX Go klienci mogą kontrolować wszystkie aspekty swoich relacji biznesowych z CEMEX, gdyż platforma daje im pełną niezależność i możliwość kontroli zamówień 24/7. CEMEX Go jest w pełni bezpiecznym i zaufanym rozwiązaniem cyfrowym, które ułatwia klientom pracę, gwarantuje szybki dostęp do szczegółowych informacji oraz zapewnia dokładne statystyki i wiedzę biznesową, umożliwiając podejmowanie bardziej świadomych decyzji oraz zdobycie nowych doświadczeń.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.