Minął termin składania ofert na budowę zabezpieczeń akustycznych w ciągu autostrady A4 na odcinku od węzła Kraków Wieliczka do ulicy Nad Serafą w Krakowie. Do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wpłynęły cztery oferty.
Wykonawca nie tylko zamontuje ekrany akustyczne, ale też opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu i będzie musiał uzyskać wymaganą prawem dokumentację.
Czterech chętnych w przetargu
27 maja o 11:15 minął termin składania ofert w postępowaniu przetargowym krakowskiej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dla zabezpieczeń akustycznych na A4. Do zamawiającego wpłynęły cztery oferty i wszystkie mieszczą się planowanym budżecie. GDDKiA zamierza przeznaczyć na to zadanie 4 878 052,23 zł.
Najtańszą ofertę – na 2 480 400,04 zł - zaproponowało Przedsiębiorstwo Budowlano –Usługowe Gomibud, a najdroższą Nowak – Mosty na 4 148 847,06 zł. Pozostałe oferty złożyły My Way Krystian Stefański – 2 487 771,52 zł – oraz Zaberd – 3 613 262,34 zł.
Teraz Generalna Dyrekcja wybierze najkorzystniejszą ofertę, kierując się trzema kryteriami. Głównym z nich będzie cena, która stanowić będzie 60 procent oceny. Poza tym, pod uwagę będzie brane również przedłużenie okresu gwarancji jakości (30 proc.), a także skrócenie terminu realizacji zamówienia (10 proc.).
Po podpisaniu umowy, wybrany wykonawca będzie miał pół roku na realizację zadania.
Będzie ciszej na A4
Przedmiotem zamówienia jest budowa zabezpieczeń akustycznych w ciągu A4 na odcinku od węzła Kraków Wieliczka do ulicy Nad Serafą w Krakowie. W związku z tym wykonawca wybuduje zabezpieczenia w postaci ekranów akustycznych wzdłuż wspomnianego odcinka A4, ale też wykona remont kapy chodnikowej istniejącego obiektu mostowego w jezdni na rzece Serafa w Krakowie, dzięki czemu będzie tam możliwi montaż ekranów.
Dodatkowo zostaną również wybudowane wyjścia awaryjne i schody skarpowe oraz zamontowane furtki w istniejącym ogrodzeniu autostrady na przedłużeniu schodów.
Zadanie obejmuje również m.in. przebudowę ogrodzenia, rozbiórkę i montaż barier energochłonnych drogowych i mostowych oraz balustrad stalowych, rozbiórkę nawierzchni jezdni przylegającej do krawężnika, rozbiórkę krawężników kamiennych, betonu kapy chodnikowej i gzymsu, rozbiórkę umocnienia i części stożków dla uzyskania dostępu do kap na skrzydle, a następnie ich odtworzenie.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.