Partner serwisu
Drogi i autostrady

InPost wprowadza obsługę klienta przez WhatsApp

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
03-04-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI/InPost

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
InPost wprowadza obsługę klienta przez WhatsApp
fot. Wikimedia Commons/Kgbo
InPost uruchamia nowy kanał obsługi klienta. Od teraz klienci – wysyłając wiadomość na numer +48 722 444 000 w WhatsAppie – mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji. Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta wywołując bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”, a także na Messengerze. Udogodnienie – oprócz ułatwienia komunikacji – ma także za zadanie zwiększyć rotację przesyłek w Paczkomatach, gdyż zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w czasie pandemii jest olbrzymie.

− Zależy nam, żeby w szczycie zapotrzebowania na usługi InPost związanym z pandemią utrzymać gwarancję dostawy D+1, dlatego apelujemy do wszystkich o jak najszybsze odbieranie swoich przesyłek z maszyn. Wierzymy, że jeszcze większe spopularyzowanie ChatBot Mata dzięki uruchomieniu nowego kanału obsługi klienta w WhatsApp przyśpieszy ten proces. Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie®, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych. Rekomendujemy także bezkontaktowy odbiór paczek kurierskich – poprośmy kuriera telefonicznie, aby zostawił paczkę pod drzwiami lub przed domem. Zrezygnowaliśmy przy tym z podpisów, a zamiast tego wprowadziliśmy kody odbioru, dzięki którym udało się wyeliminować konieczność bezpośredniego kontaktu. Dodatkowo, dzięki bezpłatnej aplikacji InPost możliwe jest mobilne otwieranie skrytki Paczkomatu – bez potrzeby dotykania panelu sterującego – co profilaktycznie zapobiega przenoszenia się wirusa” – wskazuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w związku z pandemią przyspieszył start nowej usługi „Paczka w Weekend” umożliwiającej dostawy do Paczkomatów także w soboty i niedziele – koszt usługi to 4,99 zł brutto. W ramach „Paczki w weekend” przesyłki zostaną dostarczone do klientów w weekend, jeśli nadanie (czyli przekazanie paczki do Paczkomatu lub POP albo złożenie zlecenia na odbiór przez kuriera), nastąpi w sobotę do godziny 13:00.

− Dążymy do dalszego doskonalenia wirtualnego asystenta InPost i uruchamiania go na kolejnych kanałach. Sprawia on, że usługi firmy są jeszcze bardziej dostępne i wygodne. Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach, itp. – mówi Maja Schaefer, CEO Chatbotize.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jak obecnie radzi sobie branża transportowa

Biznes i przemysł

Jak obecnie radzi sobie branża transportowa

Magdalena Chajzler 13 lipca 2022

Grupa Lufthansy odwoła 33 tysiące lotów. Inne linie również anulują

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Biznes i przemysł

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Mikołaj Kobryński 06 września 2023

8 tys. paczkomatów w ofercie InPost

Drogi i autostrady

8 tys. paczkomatów w ofercie InPost

Redakcja/inf. pras. 22 września 2020

Koronawirus. InPost przyspiesza weekendowe dostawy do paczkomatów

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Jak obecnie radzi sobie branża transportowa

Biznes i przemysł

Jak obecnie radzi sobie branża transportowa

Magdalena Chajzler 13 lipca 2022

Grupa Lufthansy odwoła 33 tysiące lotów. Inne linie również anulują

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Biznes i przemysł

InPost szybko rośnie na rynkach zagranicznych

Mikołaj Kobryński 06 września 2023

8 tys. paczkomatów w ofercie InPost

Drogi i autostrady

8 tys. paczkomatów w ofercie InPost

Redakcja/inf. pras. 22 września 2020

Koronawirus. InPost przyspiesza weekendowe dostawy do paczkomatów

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5