Partner serwisu
Drogi i autostrady

Most na Narwi połączy gminy Rzewnie i Rząśnik

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
01-03-2024
Ostatnia modyfikacja:
01-03-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Most na Narwi połączy gminy Rzewnie i Rząśnik
fot. Google Maps
Gmina Rzewnie rozpoczęła poszukiwania wykonawcy, który wybuduje most na Narwi, który połączy tą gminę z gminą Rząśnik. Przy tej inwestycji będzie współpracować kilka samorządów lokalnych.

Inwestycja powstanie pomiędzy miejscowościami Nowe Łachy w powiecie makowskim z miejscowością Nowy Lubiel w powiecie wyszkowskim. Obecnie komunikacja przez Narew odbywa się w tym miejscu z wykorzystaniem przeprawy promowej.

Inwestycję wspólnie realizują powiaty makowski i wyszkowski, a także gminy Rząśnik i Rzewnie. Niedawno inwestycja uzyskała dofinansowanie z budżetu województwa mazowieckiego, który przyznał na ten cel 40 mln zł, tj. 80 proc. szacowanej wartości przedsięwzięcia.

Liderem projektu jest gmina Rzewnie i to ona ogłosiła przetarg na wybór wykonawcy.

W ramach inwestycji wybudowany ma być nowy most nad Narwią wraz z dojazdami do istniejących dróg. W ramach budowy dróg dojazdowych prace obejmą ul. Narwiańskiej w miejscowości Nowy Lubiel i drogi nr 2122W w miejscowości Łachy Włościańskie.

Planowany most ma mieć konstrukcję podwieszaną. Skrajne przęsła będą wykonane jako belkowe żelbetowe, natomiast przęsło nurtowe zostanie wykonane jako stalowy dźwigar zespolony z żelbetową płytą pomostu. Przęsła zostaną podwieszone do dwóch pylonów znajdujących się przy brzegu rzeki. Całkowita długość konstrukcji to 244 m, w tym ok. 150 m to ustrój sprężony i nieco ponad 94 m ustrój zespolony stalowo-betonowy.

Na moście do dyspozycji użytkowników będą dwa pasy ruchu o szerokości 3 m każdy, a także ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 3 m.

Roboty budowlana maja trwać nie dłużej niż 36 miesięcy. Oferty zainteresowanych wykonawców poznamy 3 kwietnia. Koszt inwestycji szacowany jest na 50 mln zł.


Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Jest ZRID dla budowy A2, teraz wybór wykonawcy

Drogi i autostrady

Między A4 a Mielcem. Obwodnica Lisiej Góry ma już pozwolenie budowlane

Drogi i autostrady

Marki nie rezygnują z drogowego PPP. Rusza trzeci przetarg

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Jest ZRID dla budowy A2, teraz wybór wykonawcy

Drogi i autostrady

Między A4 a Mielcem. Obwodnica Lisiej Góry ma już pozwolenie budowlane

Drogi i autostrady

Marki nie rezygnują z drogowego PPP. Rusza trzeci przetarg

Drogi i autostrady

Świętokrzyskie. Te drogi powstały dzięki dotacjom z UE

Drogi i autostrady

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5