Partner serwisu
Drogi i autostrady

Opole: Przetarg na węzeł znów oprotestowany

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
20-07-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Nowa Trybuna Opolska

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Opole: Przetarg na węzeł znów oprotestowany
fot. Rynek Infrastruktury
Nad drogową inwestycją w Opolu krąży fatum. Wciąż nie może ruszyć budowa węzła nad obwodnicą Opola. Wynik przetargu został oprotestowany już po raz trzeci, tym razem przez firmę Banimex – pisze „Nowa Trybuna Opolska”.

Rozstrzygnięcie przetargu na budowę węzła drogowego nad obwodnicą zostało kolejny raz oprotestowane. – Nigdy nie mieliśmy takiej sytuacji – mówi Aleksander Cyganiuk, naczelnik wydziału przetargów i inwestycji w urzędzie miasta.


Protest zgłosiła firma Banimex, którą miasto wykluczyło z powodu wątpliwości co do doświadczenia osoby mającej być kierownikiem budowy. Ten sam powód przyczynił się do wykluczenia z postępowania pierwszego zwycięzcy, firmy Ziajka.


Obecnie miasto ma związane ręce i nie może podpisać umowy z Budimeksem, który jest ostatnim zwycięzcą przetargu. Za budowę węzła firma chce od miasta 42 mln zł, co jest kwotą o 5 mln zł wyższą niż proponował pierwotny zwycięzca.

 


Większy widok mapy


Budimex nie może jeszcze czuć się pewnym wykonawcą węzła. Jeszcze niedawno tak czuło się konsorcjum opolskich firm, którego ofertę odrzucono ze względu na ogłoszenie upadłości jednej ze spółek.


Cyganiuk mówi, że oferty zostały otwarte w lutym i jest to pierwszy tak długo trwający przetarg. – Mam nadzieję, że w sierpniu ostatecznie go zakończymy – oznajmia „Nowej Trybunie Opolskiej” naczelnik.


Węzeł drogowy nad obwodnicą Opola jest jedną z najbardziej wyczekiwanych inwestycji. Pozwoli on upłynnić ruch oraz zastąpi skrzyżowanie ulicy Sobieskiego z obwodnicą.

 

Jeżeli przetarg wygra Budimex, zgodnie z umową będzie musiał skończyć prace do 2013 roku. Jednak z powodu problemów z przetargiem już dziś wiadomo, że termin ten jest nierealny.
 

Całość artykułu

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
PBI Infrastruktura

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Polityka i prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Newseria Biznes 10 stycznia 2025

Do ceny paliwa doliczana będzie „opłata emisyjna”

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Redakcja 28 kwietnia 2017

Zobacz również:

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Polityka i prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników

Newseria Biznes 10 stycznia 2025

Do ceny paliwa doliczana będzie „opłata emisyjna”

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Drogi i autostrady

Rekordowe wyniki Wydawnictw ZDG TOR

Redakcja 28 kwietnia 2017

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5